czwartek, 2 stycznia 2014

Recenzja

                                 Inspirująca książka niezwykłego człowieka



Tytuł Bez rąk ,bez nóg,bez ograniczeń
Autor Nick Vujicic
Wydawca Aetos
Ilość stron 288
Rok wydania 2010


Słysząc ,że wszystko jest możliwe dla tych ,którzy nie tracą nadziei ,być może reagujesz sceptycznie .Okoliczności przytłoczyły Cię do tego stopnia ,że nie masz już siły ,by wydostać się z pułapki rezygnacji i rozpaczy.Sam również przeżyłem chwilę ,gdy tak właśnie się czułem.Uznałem ,że moje życie nigdy nie będzie miało żadnej wartości i że będę tylko ciężarem dla najbliższych .


Jak nie stracić nadziei w takich okolicznościach?Ufaj Bogu ,pamiętaj ,że jesteś tutaj z konkretnego powodu , i poświęć się w wypełnianiu swego powołania.Niezależnie od tego , z jakim wyzwaniem musisz się zmierzyć ,wykorzystaj wszystko ,co otrzymałeś od życia aby znaleźć najlepsze wyjście z sytuacji .


               Książka zmieni wasze patrzenie na wiele spraw.

Nick to osoba ,która urodziła się bez nóg i bez rąk. Na całym świecie prowadzi wykłady na temat niepełnosprawności, motywacji i wiary w Boga.Nick swoją książką szokuję ,pokazuję że każdy może być szczęśliwy i spełniać marzenia BEZ OGRANICZEŃ .Nick poprzez książkę chcę pokazać ,że każdą barierę ,każde ograniczenie można przeskoczyć ale trzeba chcieć i bardzo w to wierzyć .Historia o sile determinacji ,odwadze w wierze w Boga o szukaniu swojego szczęścia .



1 komentarz:

  1. moja ukochana ksiażka - dosłownie ocaliła mi życie <3
    Czekam z niecierpliwością na kolejną ksiażkę Nicka jeżeli taka bedzie

    OdpowiedzUsuń