wtorek, 23 września 2014

Recenzja przedpremierowa Pokuta Gabriela autorstwa Sylvain Reynard

  Trzecia i niestety ostatnia część bestsellerowej trylogii autorstwa Sylvaina Reynarda pt"Pokuta Gabriela". Poprzednie powieści to Piekło Gabriela i Ekstaza Gabriela.Powieść opowiada  historię Julia Mitchell(uosobienie wszelkich cnót w oczach Gabriela), młodej studentki z ubogiej rodziny pod wpływem negatywnych emocji mająca niską samooceną i Gabriela Emersona profesora cieszący się szacunkiem autorytetem ekspert od twórczości Dantego . Obydwoje po przejściach z problemami wspierają się nawzajem.


Największą cnotą nie jest miłość, lecz nadzieja . miłość odkryłem z Richardem i Grace , ale także z tobą . A ty pomogłaś mi przetrwać bardzo ciężkie dni  . Odkryłem też wiarę ,kiedy pojechałem do Asyżu .Ale bez nadziei nie byłoby mnie tutaj . Odebrałbym sobie życie . Bez boskiej interwencji w sobie.

Julia i Gabriel cieszą się sobą i swoim małżeństwem. Gabriel marzy o powiększeniu rodziny.Chciałby być ojcem.Niestety wiele czynników stoi na przeszkodzie by te marzenie zostało zrealizowane .Julia realizuję się na studiach przygotowuję referat na konferencję ,która ma odbyć się w Oksfordzie ,a Gabriel kilka lat temu przeszedł operacje wazektomi .Julia odkłada założenie rodziny ta decyzja  nie jest pozytywnie odbierana przez Gabriela.Na domiar złego powraca Christa ,która zakłóca wykład Juli.Jednak wielka miłość między bohaterami pomaga przetrwać każdą niedogodną sytuację .

Dręczące Gabriela koszmary sprawiły ,że wyjeżdża do Włoch by poznać przeszłość swojej i odnaleźć wewnętrzny spokój.Im bardziej Gabriel  poznaję  losy swej rodziny coraz więcej rodzi się w nim wątpliwości odnośnie założenia rodziny.Czy pomimo tajemnic ,studiów Juli i wazektomi uda im się założyć rodzinę.Czy Gabriel i Julia będą mogli cieszyć się pełną rodziną.Przeczytajcie.

Książka ma 560 stron więc trochę czasu zajęło mi przeczytanie tej powieści ale naprawdę było warto.
Pokuta Gabriela pokazuję ,że prawdziwa miłość jest w stanie przezwyciężyć każde problemy ,przeciwności losu.Powieść o byciu ze sobą wspieraniu się na dobre i na złe.Zachęciłam to przeczytania mam nadzieją ,że tak :)
 


Trzecia i niestety ostatnia część bestsellerowej trylogii autorstwa Sylvaina Reynarda pt"Pokuta Gabriela". Poprzednie części powieści wydane przez wydanictwo Akurat to Piekło Gabriela i Ekstaza Gabriela .Powieść opowiada historię Julii Mitchell(uosobienie wszelkich cnót w oczach Gabriela) Młoda studentka z ubogiej rodziny pod wpływem negatywnych przeżyć w dzieciństwie ma niską samooceną i Gabriela Emersona profesora cieszącego się szacunkiem i autorytetem. Jest ekspertem od twórczości Dantego . Obydwoje po przejściach z problemami wspierają się nawzajem .
Największą cnotą nie jest miłość, lecz nadzieja . miłość odkryłem z Richardem i Grace , ale także z tobą . A ty pomogłaś mi przetrwać bardzo ciężkie dni . Odkryłem też wiarę ,kiedy pojechałem do Asyżu .Ale bez nadziei nie byłoby mnie tutaj . Odebrałbym sobie życie . Bez boskiej interwencji w sobie .
Julia i Gabriel cieszą się sobą i swoim małżeństwem . Gabriel marzy o powiększeniu rodziny .Chciałby być ojcem .Niestety, wiele czynników stoi na przeszkodzie, by te marzenie zostało przez nich zrealizowane .

Julia realizuję się na studiach przygotowuję referat na konferencję ,która ma odbyć się w Oksfordzie ,a Gabriel kilka lat temu przeszedł operacje wazektomi . Julia odkłada założenie rodziny ta decyzja nie jest pozytywnie odbierana przez Gabriela . Na domiar złego powraca Christa ,która zakłóca wykład Juli . Jednak wielka miłość między bohaterami pomaga przetrwać każdą niedogodną sytuację .
Dręczące Gabriela koszmary sprawiły ,że wyjeżdża do Włoch, by poznać przeszłość swojej rodziny i odnaleźć wewnętrzny spokój . Im bardziej Gabriel poznaję losy swej rodziny coraz więcej rodzi się w, nim wątpliwości odnośnie założenia rodziny . Czy pomimo tajemnic ,studiów Juli i wazektomi uda, im się założyć rodzinę .Czy Gabriel i Julia będą mogli cieszyć się pełną rodziną .Przeczytajcie Pokutę Gabriela !
Książka ma 560 stron, więc trochę czasu zajęło mi przeczytanie tej powieści, ale naprawdę było warto .
Pokuta Gabriela pokazuję ,że prawdziwa miłość jest w stanie przezwyciężyć każde problemy ,przeciwności losu .Powieść o byciu ze sobą wspieraniu się na dobre i na złe .Zachęciłam to przeczytania. Mam nadzieją ,że tak :)
 
Nadzieja - rzekłem -jest oczekiwanie Chwały niechybnej ,która mi z zasługi Własnej i z Łaski Bożej się dostane .

                                                              

                                                                   Tytuł Pokuta Gabriela
                                                                   Autor Sylvain Reynard
                                                                   Wydawnictwo AKURAT
                                                                   Data premiery 24 września 2014
                                                                   Ilość stron 560
                                                                   Okładka miękka
                                                                   Cena okładkowa 39,99
                                                                   Moja ocena 6/6

                                                                         

                                                                                  


Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu AKURAT
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz