wtorek, 28 października 2014

Książka dla dzieci "A moja mama ma w torebce psa" autorstwa Patrycji Woy-Wojciechowskiej & Pauliny Rasińskiej.

 





Tytuł:A moja mama ma w torebce psa
Autor: Patrycja Woy-Wojciechowska,Paulina Paja Rasińska
Wydawnictwo:MUZA
Ilość stron 56
Data premiery:22.10.2014
Cena katalogowa 21,99 zł
Oprawa:twarda
Moja ocena:6/6








22 października nakładem wydawnictwa MUZA odbyła się premiera bajki A moja mam ma w torebce psa.... autorstwa Patrycji Woy-Wojciechowskiej z zawodu fotografka,reżyserka ukierunkowana w produkcjach dziecięcych i Pauliny Rasińskiej malarki,ilustratorki a także graficzki.

Trzymając w ręku niedużej objętości kolorową książeczkę zatęskniłam za byciem małą dziewczynką z głową  pełną marzeń,gdzie wszystko było łatwe piękne i beztroskie.Spoglądając na bajkę pierwsza rzecz jaka rzuca się czytelnikowi w oczy to wspaniale opracowana pod katem grafiki bajka

Co takiego można znaleźć w maminych torebkach?Prawie wszystko począwszy od czerwonej szminki,cukierków,nożyczek do papieru skończywszy na psie.
Mela to słodki pies rasy chihuahua z wielkimi oczkami,miodową sierścią z białą skarpetką na łapie.Najbardziej lubianym miejscem Meli jest właśnie torebka.O swoim ulubionym psie opowiada sześcioletnia Pola mająca czteroletniego brata i malutką siostrę,mamę i tatę z ,którym gra w gry planszowe.Mela  bardzo lubi swoją rodzinę  nigdy się z nią nie rozstaję.Chihuahua dotrzymuję towarzystwa Poli podczas podroży samochodem,seansu w kinie czy w dniu urodziny z wielką kokardą na głowie.

A moja mama ma w torebce psa.... to ciekawa bajka,którą z chęcią przeczyta każda księżniczka.Ta bajka to nie tylko prześmieszne losy Poli i Meli ale również znajdziemy w niej kreatywne zadania,które pozwalają rozwijać wyobraźnie dziecka.Polecam serdecznie.

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu MUZA




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz