środa, 31 grudnia 2014

2014

Cześć Wam będzie to ostatni post jaki napiszę dla Was tym roku.Za kilka godzin przywitamy Nowy Rok Jeżeli chodzi o mnie ten rok był STRASZNIE trudny!!!!!!!!!, ale spodziewałam się,że taki niestety będzie.Rok rozczarowań straty ukochanej osoby,smutku, ale również rok ogromnej siły,która jest we mnie coraz większa :) Moja intuicja nigdy mnie nie zawiodła i pewnie będzie tak tym razem.Głęboko wierze,że rok 2015 będzie najpiękniejszym rokiem w moim życiu pełnym miłości,spełnionych marzeń i dużo pozytywnej radości z nauki :) W nadchodzącym roku życzę Wam byście byli zawsze uśmiechnięci spełniali marzenia i wzbijali się coraz to wyżej i wyżej a ja postaram się dodawać więcej postów z recenzjami i jeszcze więcej moich pewnych przemyśleń dotyczących mojego życia.

1 komentarz:

  1. Spokoju, spełnienia marzeń, miłości ,wszystkiego wspaniałego w nowym roku ! :)

    Nieśmiało zapraszam do siebie, dopiero raczkuję.

    http://odkrywajacksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń