piątek, 28 sierpnia 2015

Lato w Nowym Jorku - Wendy Markham

Tytuł:Lato w Nowym Jorku
Autor:Wendy Markham
Wydawnictwo: HarperCollins
Data premiery: 2015
Ilość stron: 350
Okładka:miękka
Cena katalogowa: 39,90 zł
Moja ocena 6/6

  



Wyjdź za mężczyznę,który kocha cię bardziej,niż ty sama chcesz.Która kocha cię bardziej niż ty jego.Taki  ktoś będzie cię zawsze traktował jak królową.A ty też nauczysz się go kochać








 Główną bohaterką powieści jest Treacey dwudziestoczteroletnią dziewczyną.Na pozór spokojna opanowana kobieta z mnóstwem kompleksów odnośnie swojego wyglądu,wagi.Na ogół niezadowolona ze swojego życia.Sen powiek spędza jej problem odnośnie jej drugiej połówki Willa.
  Will to początkujący aktor.Treacey jest mocno zauroczona mężczyzną, natomiast zachowanie Willa nie wskazuję na to,że będzie to związek trwały i szczęśliwy.Ich związek stoi pod wielkim znakiem zapytania, gdy główna bohaterka dowiaduję się,że jej chłopak wyjeżdża na letnie występy.Kobieta ma wielki mętlik w głowie.Zastanawia się jak ten czas będzie spędzał Will.Czy aby jest z nią szczery ?

   Czytając tę powieść od pierwszych stron miałam wrażenie, że naprzeciw mnie siedzi moja najlepszą przyjaciółka i opowiada mi swoje perypetie damsko męskie. Ta powieść skradła moje serce nie tylko pod względem fabuły,ale również sposób, w jaki autorka operuję słownictwem. Powieść czyta się szybko, można rzec, że powieść po prostu płynie w oczach.
  Lato w Nowym Jorku to delikatna kobieca powieść na letnie wieczory przy lampce wina.Można się przy niej zrelaksować, odprężyć.Autorka poprzez fabuła powieść pragnie nam pokazać czym jest odbijanie się od ściany do ściany „ w miłości, że czasami warto się zatrzymać i zastanowić.Czy aby warto ... i czy aby nie nastąpił czas by otworzyć się na świat .Polecam serdecznie Angelika



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu HarperCollins

 Logo Harper Collins


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz