piątek, 11 marca 2016

Horoskop chiński-Henryk Antoni Rekus

Horoskop chiński. Twój charakter i przyszłość według tradycyjnej mądrości Wschodu.Tytuł:Horoskop chiński
Autor:Henryk Antoni Rekus
Wydawnictwo:Studio Astropsychologii
ISBN:978-83-7377-729-3
Okładka:miękka
Cena katalogowa:39,30 zł
Rok wydania:2016
Ilość stron:416
Moja ocena 5/6


Zapraszam na stronę wydawnictwa  

Zapraszam na stronę:www.vitalni24.pl.  
Jesteś małpą, świnią czy tygrysem?
Co Cię czeka według chińskiego horoskopu?
    
  Dziś mam dla Was dosyć ciekawą książkę,a dokładniej wielką mądrość Wschodu.Horoskop chiński to prosty rozkład stworzony przez wybitnego astrologa Henryka Antoniego Rekusa.Dzięki tej książce zgłębisz jeszcze bardziej sekrety swojego znaku horoskopy i swojej osobowości.
    Dzięki swojej dacie urodzenia dowiesz się, jaką osobą jesteś,rozszyfrujesz swoje słabsze strony i do jakich spraw masz większą skłonność w życiu.Data urodzenia jest na tyle indywidualną informacją,że będziesz w stanie poznać kwestie swojej przyszłości,na co zwrócić uwagę podczas podejmowania trudnych decyzji.Każdy znak zodiaku w książce posiada wyczerpujące informacje odnośnie najważniejszych aspektów życia czyli:zdrowie, partnerstwo, czy sprawy zawodowe.
Dzięki swojej dacie urodzenia odkryjesz swój własny horoskop.Zdobywaj wiedzę i zaufaj swojemu chińskiemu patronowi i bądź szczęśliwy !
   Mądrość Wschodu zrobiła na mnie duże wrażenie, choć jestem sceptycznie nastawiona do tego rodzaju książek.Jednak moja ciekawość wygrała!Dzięki tej książce odkryłam swoje wady i zalety,wielką moc, jaką niesie mój znak zodiaku.To uniwersalna książka dla każdego dziel się mądrością Wschodu również z najbliższymi. Serdecznie polecam Angelika.

Henryk Antoni Rekus, niekwestionowany ekspert w dziedzinie astrologii, numerologii, parapsychologi.Autor wielu publikacji, takich jak Astrologia Genesis, Astrologia Zodiak oraz pięciu tomów cyklu Numerologia.

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz