czwartek, 9 czerwca 2016

To nie jest dieta Autor-Anna Gruszczyńska


Tytuł:To nie jest dieta
Autor:Anna Gruszczyńska
Wydawnictwo:SINE QUA NON
ISBN:978-83-7924-590-1
Data premiery:15 czerwca 2016
Cena katalogowa:32,90 zł
Ilość stron:231
Moja ocena:5/6


 

    Czy znasz ten moment, kiedy stwierdzasz,że masz ochotę popracować nad własnym ciałem.Zgubić zbędne kilogramy czy poprawić własną kondycję.Jak każdy wie początki są bardzo trudne, zmobilizować się nie jest wcale proste.Odkładamy nasza zmianę stylu życia,wymówek tak naprawdę nie ma końca.Zacznę od jutra,następnego tygodnia,za miesiąc koniec końców dajemy sobie spokój.Rezygnacja jest łatwiejszą alternatywą niż walka o siebie.
Dajcie z siebie 100% zamiast 120%. Najlepiej,jak mogę,wykonuję dzisiejszą pracą i nie zabieram się za pracę, jutrzejszą.Na nią przyjdzie czas jutro.Działam szybko i zdecydowanie,ale nie spieszę się i nie popędzam.Stawiam na codzienny progres,a nie na perfekcje.
   Nasze potwory w głowie mam tu na myśli:słabość,obawy,lenistwo nie pozwala nam na realizację naszych postanowień.Z pomocą przychodzi do nas Pokonaj swojego potwora!Książka Anny Gruszczyńskiej to 30-dniowe wyzwanie,które pomaga w pokonaniu własnych lęków i błędów w odżywianiu.Prostymi ćwiczeniami mobilizuję do działania,zmiany złych i niezdrowych nawyków odżywiania.Czy jesteś gotowa na zmiany?
   Ta książka jest zupełnie inna niż typowe poradniki,które pokazują nam jak zgubić zbędne kilogramy.Sama autorka książki przez ponad 15 lat zmagała się z zaburzeniami odżywiania,chorowała na bulimię.Autorka była uwieziona w błędnym kole niepozwalającym na normalne funkcjonowanie.Dodatkowym problemem było brak wsparcia z strony najbliższych.Autorka na własnej skórze poczuła ,czym jest zmaganie się z odżywianiem i jak trudno jest zwalczyć słabości.Jednak dzięki upartości i determinacji doszła do upragnionego celu.Specjalnie dla zagubionych kobiet,które nie wiedzą jak pokonać wilczego głoda napisała poradnik.
  Jeśli
chodzi o moją opinię cała książka zrobiła na mnie miłe wrażenie,choć spodziewałam się więcej tekstu,który mogłam przeczytać.Książka składa się z różnego rodzaju ćwiczeń na każdy dzień,które pozwalają nam zrozumieć nasze złe nawyki i zamienić je na te lepsze.Nie zabraknie w książce kreatywnego myślenia i samozaparcia.Po zakończeniu 30-dniowego wyzwania To nie jest dieta ,książka będzie swego rodzaju pamiątką pokazującą nasz postęp do upragnionego celu.Polecam serdecznie Angelika.



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu:

Znalezione obrazy dla zapytania sqn
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz