środa, 25 stycznia 2017

Latarnia umarłych-Leszek Herman

Znalezione obrazy dla zapytania latarnia umarłych Autor:Leszek Herman
Tytuł:Latarnia umarłych
Autor:Leszek Herman
Wydawnictwo:MUZA
Tytuł premiery:23.11.2016
ISBN:978-83-287-0394-0
Ilość stron:600
Okładka:miękka
Moja ocena:5/6



Mroczne tajemnice Pomorza odsłania Leszek Herman, mistrz powieści sensacyjnej!

   Z twórczością Leszka Hermana miałam okazję się zapoznać, gdy czytałam debiut literacki"Sedinum"w, której poznajemy historie katastrofy budowlanej, parkingu podziemnego ,który zapada się w niewyjaśnionych okolicznościach.W recenzji nie bałam się powiedzieć,że Leszek Herman jest osoba,którą można w stu procentach porównywać do wielkich zagranicznych autorów.
 Teraz przychodzę z kolejną powieścią tego autora.Szczeciński autor w swojej drugiej powieści odsłania kolejne sekretne tajemnice. 

Tym razem jest to malowanie,portowe miasteczko.Rok po Sedinum bohaterowie po raz kolejny wmieszani w śledztwo,a dokładnie w morderstwo.Paulina,Johann i Igor wracają do gry by rozwiązać kolejną tajemnicę.Wszystko zaczyna nabierać pędy, gdy do wydawnictwa dociera tajemniczy listy.Paulina jest dość zmieszana całą sytuacją tym bardziej, gdy po pewnym czasie kolejne listy docierają do dziewczyny.Czy opisane w nich wydarzenia przez starszego mężczyznę można wyjaśnić racjonalnie?Czy są to tylko listy znudzonego staruszka robiącego sobie żarty?Czy coś z tego wyniknie.
   Sięgając po kolejną powieść ,byłam pewna ,że powieść mnie nie zawiedzie.W pierwszej już części autor pokazał się pozytywnej z strony wiedzy Szczecina i budowli.Nie ma się co dziwić ,skoro autor z zawodu jest architektem.Warto przed sięgnięciem książki zdać sobie sprawę,że "Latarnia umarłych"nie jest lekką książką,którą można przeczytać w jeden wieczór.To gruba 600 stronicowa powieść,w której odnajdziemy wiele historycznych wątków :)Jestem zwolenniczką szybkich akcji ,więc jest to jeden z plusów powieści.
Leszek Herman potrafi nadać niesamowity mroczny klimat czytelnikowi podczas czytania.Polecam serdecznie w szczególności dla ambitnych czytelników oczekujących wielkiego zaskoczenia.

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu MUZA.


Znalezione obrazy dla zapytania wyd muza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz