poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Firstlife.Pierwsze życie-Gena Showalter

Znalezione obrazy dla zapytania Firstlife.Pierwsze życie-Gena Showalter
Tytuł:Firstlife.Pierwsze życie
Tytuł oryginału:Firstlife
Autor:Gena Showalter
Wydawnictwo:HarperCollins
ISBN:978-83-276-2503-8
Okładka:miękka
Cena katalogowa:37,99zł
Liczba stron:432
Moja ocena:3/6



Żyje się tylko raz?Nie w tym świecie, tutaj prawdziwe życie zaczyna się dopiero po śmierci.


    Z piórem Genny Showalter miałam okazję się zmierzyć przy powieści Alicja w krainie Zombi,było to dość dawno,ale bardzo dobrze pamiętam powieść.Poprzednia publikacja była dla mnie zaskoczeniem ciekawi bohaterowie,powieść była napisana w lekkim stylu ,co sprawiło,że książkę czytało się naprawdę szybko.Czy ta książka będzie również dla mnie niespodzianką?
Tenley pochodzi z rodziny,w której zaraz po urodzeniu została naznaczona.Jestem bardzo utalentowana,ale dopiero po pełnoletności nabiera Tenley swoją moc.Dziewczyna jest umieszczona w szpitalu dla psychiatrycznym,w którym przechodzi istny horror.Tenley stoi pod podjęciem bardzo ważnej decyzji.Jaką decyzję podejmie bohaterka?
   Zapoznając się z powieścią ,byłam wręcz pewna,że będzie to wielkie "ŁAŁ"zaskoczenie ,a powieść z czystym sumieniem będę mogła Wam polecić.Niestety jestem rozczarowana powieścią.Pomysł na główną fabułę powieści był dość ciekawie opracowany,gorzej w wykonaniem.Do książki podchodziłam kilka razy i w większości czasu męczyłam się ,ale dotrwałam do końca. Sami bohaterowie byli dość dobrze skonstruowani jednak dialogi i starcia między nimi były niezbyt ciekawe.Bohaterowie pomiędzy sobą tworzyli dziwną grę słów,która może być nużąca dla czytelnika. Podejście bohaterów,a zwłaszcza Tenley było to dość irytujące.Sądzę jednak,że warto wyrobić swój własny gust odnośnie do książki.Jeśli macie odwagę i chęć przeczytać książkę zapraszam do lektury. Pozdrawiam Angelika


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu
Znalezione obrazy dla zapytania harper collins

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz