czwartek, 3 października 2013

Wywiad z Eweliną Kłodą


Ewelina Kłoda urodziła się w Bielsko -Biała jeste pedagogiem z wykształcenia i pisarką,dotychczas wydała dwie powieści "Niezapominajki" oraz "W poszukiwaniu siebie".







Jak to się stało że została Pani pisarką ?


 Miałam szczęście. Pisanie od dziecka było moją wielką pasją. Marzyłam o tym, aby wydać książkę, ale zawsze wydawało mi się, że jest to marzenie niezwykle trudne do zrealizowania. Któregoś dnia jednak postanowiłam zaryzykować i wysłałam maszynopis do wydawnictwa. Trafiłam na odpowiedni moment i na odpowiednią osobę, której spodobał się mój tekst.

 Pracuje Pani obecnie nad tworzeniem kolejnej książki ?

 Tak, jestem w trakcie pisania kolejnej powieści.


 Co inspiruję Panią do pisania ?

 Życie, które pełne jest inspiracji oraz moja wyobraźnia 


Pani ulubione miejsce do tworzenia powieści ?


 Lubię pisać w zaciszu własnego domu, najchętniej przy stole w jadalni, notatki natomiast zdarza mi się pisać w różnych miejscach i okolicznościach.


Czy jest coś, czego nie lubi Pani w udzielaniu wywiadów ?


 Trudno mi stwierdzić, ponieważ do tej pory udzieliłam ich bardzo niewiele.


 Jaką z książek swoich lub innych autorów poleciłaby Pani czytelnikom  bloga?


  Z ostatnio przeczytanych spodobały mi się "Cichy wielbiciel" Olgi Rudnickiej oraz "Jak oddech" Małgorzaty Wardy.


 O czym marzy Ewelina Kłoda ?


 Przede wszystkim marzę o spokojnym i szczęśliwym życiu dla siebie i moich najbliższych. Ponadto chciałabym móc poświęcić się w całości pisaniu i zrealizować wszystkie swoje pomysły na książki.




 Dziękuję bardzo Pani Ewelinie za poświęcenie czasu .Pani Ewelina jest naprawdę bardzo ciekawą osobą a co najważniejsze sympatyczna i utalentowana .

Mam nadzieję że ten  projekt ruszy jeszcze bardziej i będę dodawała częściej takie posty .
Pozdrawiam serdecznie Angelika .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz