piątek, 13 grudnia 2013

Recenzja



Tytuł Kurs Szczęścia
Autor Beata Pawlikowska 
Wydawnictwo G+J Gruner
Okładka twarda
Rok wydania 2013
Ilość stron365

Moja recenzja


Ale najciekawsze w tym jest to ,że kiedy zaczniesz się czuć dobrze we własnym życiu i z samym sobą,to jednocześnie i bez specjalnego wysiłku z twojej strony zacznie się też zmieniać twoja sytuacja materialna .


Kody zapisane w twojej podświadomości decydują o tym czego pragniesz.Jeżeli kody są fałszywe ,to każą co chcieć czegoś ,co wcale nie da ci szczęścia .



Trzeci tom z serii W Dżungli Podświadomości i w tym momencie zadaję sobie pytanie .Dlaczego Angelika dopiero teraz przeczytałaś tą książę ?Czy ja już mówiłam ,że lubię tego typu książki/poradniki,to mówię teraz uwielbiam je!
Pierwsza rzecz jaka chcę poruszyć to taka ,że samo przeczytanie książki w żaden sposób nam nie pomoże jedynie chęć ,systematyka ,powtórka ćwiczeń daję efekt ja sama w sobie wyćwiczyłam w sobie codzienne ranne spacery za radą Pani Beaty Pawlikowskiej .

Pani Beata Pawlikowska po trudnych doświadczeniach namawia nas do zmiany własnego życia ,poczucia szczęścia ,bycia sobą .

Kurs szczęścia to nie jest zwykła książka .Książka namawia nas do spojrzenia w głąb swojego umysłu i duszy zmienienia swojego życia na lepsze .Chcesz zmienić swoje życie to przeczytają!







Moja ocena 6/6


Pozdrawiam Angelika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz