czwartek, 19 września 2013

Autor Olga Rudnicka
Wydawca Prószyński Media
Okładka miękka .

Moja Recenzja :Uważam, że Olga Rudnicka jest jedną z najlepszych współczesnych polskich pisarek. Jest to moja pierwsza książka Pani Olgi którą przeczytałam .Autorka porusza w książce bardzo ważny problem. Cichy wielbiciel to historia o stalkerze nękającym  zwyczajną dziewczynę Julię Rogacką.Bohaterka wiedzie spokojne życie pracuje jest w szczęśliwym związku gdy nagle w jej życiu pojawia się nieznajomy który zmienia jej życie o 180 stopni .Wielbiciel główną bohaterkę nęka głuchymi telefonami ,smsami ,wyznaniami miłosnymi ,prezentami .Czy główna bohaterka poradzi sobie z nękaniem to nie zdradzę sami musicie ją przeczytać .Książkę przeczytałam jednym tchem .Moja cena to 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz