piątek, 20 września 2013

Przez czas trwania wakacji przeczytałam dość sporą ilość książek więc jak na razie  nowe posty będą dość często .W ten chłodny dzień chciałabym dodać recenzje książki Pani Agnieszki Gil jeżeli mam przyznać się szczerze to do moich ulubionych autorek również należy  ta autorka .Herbata z jaśminem to kolejna książka wydana przez tą Panią. W swoim dorobku ma również książkę wydaną w 2008 roku pt,, Dziki szczaw ,,
     Herbata z jaśminem jest moją ulubioną książka tej autorki czytając ją mogłam poczuć się jakbym znów miała siedemnaście lat choć niedawno skończyłam 20 .Książka zaciekawiła mnie od pierwszej przeczytanej strony.Autorka opowiada trochę o smutnej historie Martyny która jest nastolatką mieszkająca wraz  z ojcem alkoholikiem i jego żonę pomimo trudnych warunków Martyna jest wrażliwa i inteligentna dziewczyną po pewnym czasie poznaje trzech chłopców .Autorka Herbata z jaśminem w książce porusza trudne tematu dotyczące nastolatków. Książkę polecam do przeczytania nie tylko dla nastolatków ale również dla dorosłych.Moja ocena za książę Pani Agnieszki Gil to 6 .Czekam na kolejną.



                     







Autor Agnieszka Gil
Wydawca Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Okładka miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz