środa, 2 kwietnia 2014

Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów. Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko ty słyszysz. Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du, a nie ogląda­nia się do tyłu.

     Muzyka w moim życiu odgrywa bardzo dużą rolę jest czymś ,bez czego nie potrafię żyć .Nawet nie chcę wyobrażać sobie życia bez niej :) Muzyka popycha mnie do działania ,motywuję do spełnienia marzeń ,zapominam o problemach .Muzyka jest czymś wyjątkowym ,nirvaną słuchając jej nic więcej nie potrzebuję czuję się szczęśliwa .Odrywam się od rzeczywistości ,Czy o to chodzi w muzyce ?Mam nadzieję .


Muzyka na spacer(ostatnio jestem chyba uzależniona od spacerów z swoim psem )





Muzyka ,którą słucham w drodze do szkoły :)



Muzyka ,która motywuję mnie do działania \

i gdy mam zły nastrój i nie chcę mi się niczego .......

 Na razie to tyle ,niedługo kolejna recenzja książki . .Dziękuję ,że odwiedzacie mojego bloga .
Lece robić naleśniki.Pozdrawiam Was serdecznie

1 komentarz:

  1. Też nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.
    Zaobserwowałam. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń