sobota, 5 kwietnia 2014

RECENZJA Nieautoryzowana biografia gwiazd serii "IGRZYSKA ŚMIERCI".






Tytuł: Nieautoryzowana biografia gwiazd serii "Igrzyska Śmierci"

Autor: Danny White 

 Wydawca :Wydawnictwo Feeria

Data premiery 2 kwietnia 2014

Ilość stron 228

Moja recenzja  

    Muszę się przyznać ,że film "Igrzyska Śmierci" obejrzałam dopiero miesiąc temu,dlatego też z miłą chęcią sięgnęłam po nieautoryzowaną biografie bohaterów tego filmu .Myślę, że tą książkę powinien mieć każdy fan Igrzysk .

Wiele czytelników ,którzy przeczytali tą książkę nie byli zachwyceni okładką  ,czego  ja nie rozumiem .Okładka jest ciekawa ,nawiązująca do treści książki -głównych bohaterów ,więc mi jak najbardziej wpadła w oko :)

  Autor Danny White przedstawia w biografii historie trzech aktorów Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson i Liam Hemsworth odgrywających główne role w  amerykańskim filmie akcji science-fiction "Igrzyska śmierci ".
Biografia jest podzielona na dwie części .

   Pierwsza część "ŻYCIE PRZED IGRZYSKAMI" opisuję życie prywatne aktorów zanim zostali sławni .Danny White bardzo dobrze przedstawia czytelnikom każdy etap życia aktorów ,zmaganie z przeciwnościami losów, a co najważniejsze o walce o swoje marzenia .
   Druga część "Życie po Igrzyskach" opowiada o samych przygotowaniach do filmu,miłosnych intrygach ,planach na przyszłość aktorów .

W biografii czytelnicy znajdą kilka stron z zdjęciami z różnych etapów zycia aktorów.

Ja osobiście bardzo przepadam za tego typu książkami .Mam nadzieję ,że będę miała okazję przeczytać nie jedną biografię :).

Po przeczytaniu książki nasuwają mi się wnioski ,że mu­simy wal­czyć o swo­je marze­nia, bo jeśli nie my, to kto ma to za nas zrobić. Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson i Liam Hemsworth dają przykłąd innym ,że warto walczyć i spełniać marzenia bo wszystko jest możliwe .


Za książkę dziękuję wydawnictwu Feeria.


Moja ocena to 6/6


 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz