wtorek, 15 kwietnia 2014

[Przedpremierowo recenzja] biografia Braci Kliczko autorstwa Leo G.Linder

    BraciaKliczko_okladka               Tytuł:Bracia Kliczko
                                                                                                    
                                                                                             Autor Leo G.Linder

                                                                                     Wydawca:Wydawnictwo Feeria

                                                                                       Data premiery 16 kwietnia 2014

                                                                                              Ilość stron 266  



 Jeżeli zamiast "marzenia" użyjemy słowa "życzenia" ,to zgoda bardzo wiele z nich się spełniło ,czynią mnie szczęśliwszym i zadowolonym człowiekiem.Cieszę się jednak,że nie wszystkie moje marzenia i sny z ostatnich lat się ziściły to było wśród nich kilka niezbyt pięknych .
         Władimir Kliczko


     
Z miłą chęcią po raz kolejny recenzuję biografię wydawnictwa Feeria. 

"Bracia Kliczko" to pierwsza biografia bokserów Witalija i Władimira Kliczków wydana w Polsce .

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po wyciągnięciu książki to duże okładkowe  zdjęcie boksera , wzbudziło we mnie ciekawość o czym jest więc czym prędzej zaczęłam ją czytać .

  To kolejna biografia,która ukazuję jak ciężką pracą i determinacją można spełniać swoje marzenia .Podnosić coraz wyższe poprzeczki sięgać po nieosiągalne .

Dzięki autorowi Leo G.Linderowi poznajemy bliżej  najlepszych bokserów wrzechczasów. W biografii znajdziemy  informacje o przeszłości rodziny Kliczków dzieciństwie chłopców.Autor pokazuje trudną drogę, którą przeszli  bokserzy, by wspiąć się na sam szczyt sławy.W biografii nie zabrakło również wątków związanych z karierą polityczną,dopingiem boksera,czy sporem między braćmi .

   Witalij od samego początku miał w w sobie niezłomną wiarę w rzeczywistość. Niewykluczone ,że pewność siebie wynika z idealnego układu rodzinnego,pośredniej pozycji Witalija między nieustępliwym i wymagającym ojcem,który niezależnie od wieku traktuję go jak mężczyznę ,a młodszym bratem ,dla którego jest wzorem i przewodnikiem.Ktoś taki prawdopodobnie nie ugnie się przed niczym.


         W książce czytelnik znajdzie również zdjęcia z różnych etapów życia  Witalija i Władimira Kliczków ,jeżeli mogę się do czegoś przyczepić to do tego,że są czarno-białe:(.    

    W trzech ostatnich rozdziałach książki znajdziemy osobne wywiady z braćmi jak i również z menadżerem Bernardem Bonte w,których poruszana są kwestie polityki ,dalszych planów zawodowych,prywatnych problemy z jakimi zmagali się bokserzy.

Jestem pod ogromnym wrażeniem biografii choć nie jestem wielką fanką tego sportu.W jakiś sposób bliski stał mi się  Władimir :)podobnie jak ja jestem marzycielką .Książka idealna dla czytelników lubiących boks jak i zarówno 
fanów braci.Książka bardzo dobrze nadaję się na prezent dla brata ,taty,kolegi czy chłopaka:)


Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu Feeria.

                           

5 komentarzy:

  1. no nie powiem biografie są chyba drugim (po SF) gatunkiem literackim, za którym nie przepadam chyba, że jest to o kimś kto wyjątkowo mnie interesuje (najlepsze, które czytałam to biografie Marilyn Monroe). Bracia Kliczko też mnie zbytnio nie interesują, ale trafiłaś z recenzją na podatne czasy, jeśli chodzi o to co się teraz dzieje na Ukrainie...Zresztą zawsze jest miło poczytać o kimś kto za wszelką cenę dąży do spełnienia swoich marzeń!! :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być w sumie ciekawe :)

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliczko- i jestem przerażona xd

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym przeczytała :) lubię takie autentyczne książki. Mam prośbę o kliknięcie w baner choies i podlinkowany napis CHOIES w poście, z góry dziękuję :)!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się skuszę ;)
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń