niedziela, 11 lutego 2018

Liga (NIE)Złych Mam.Egoistki z miłości-Avital Norman Nathman

Znalezione obrazy dla zapytania Liga (NIE)Złych Mam.Egoistki z miłości-Avital Norman Nathman


Tytuł:Liga (NIE)Złych Mam. Egoistki z miłości
Autor:Avital Norman Nathman
Wydawca:Wydawnictwo Kobiece
ISBN:978-83-65740-27-4
Cena katalogowa: 34,90 zł
Ilość stron:382
Moja ocena 5/6



Każda mama chcę szczęśliwych zdrowych dzieci oraz chwili świętego spokoju od czasu do czasu.


   Macierzyństwo na pozór wydaję się pięknym stanem. Szczęśliwe dziecko ,uśmiechnięta i wypoczęta mama.Czy może ,być coś piękniejszego.Taki obraz rodzicielstwa zdarza się bardzo rzadko.W mediach zewsząd jest ukazywane,że bycie rodzicem jest czymś coś idealnym.Nigdy nie spotkałam się,by media przedstawiły tą ciemniejszą stronę mocy. Mianowicie zmęczenie,brak czasu czy też problemy matki związane z urlopem macierzyńskim.


Matki polki oglądające idealne życie zaczynają czuć ,że nie są wstanie podołać wyzwaniu ,jakim jest bycie rodzicem,a co za tym idzie wyrzuty sumienia i rozczarowanie. Nieszczęśliwa matka to nieszczęśliwe dziecko i koło się zamyka.Co zrobić,aby bycie matką było ciekawą przygodą?Zapraszam do recenzji książki.Stań się własnym ekspertem w wychowaniu dziecka.

Liga (NIE)Złych Mam to książka napisana trochę z poczuciem humoru,w ten sposób by kobiety,trochę w rodzicielstwie wyluzowały. Odnaleźli spokój,a co najważniejsze zrzucił z siebie stres do dążenia perfekcyjną Panią domu. Odetchnęły i doszły do etapu,że kobieta nie jest robotem do wychowania dzieci,która codziennie musi sprostać. Każda kobieta ,a zwłaszcza matka może mieć gorsze dni.Książka obala mity bycia Idealną Matką,a Ty dzięki tej książce poczujesz,że z Tobą wcale nie jest aż tak źle.

Książka dla mnie była ciekawą przygodą dzięki,której mogłam dowiedzieć się, jak wygląda macierzyństwo. Sama jeszcze nie jestem mamą,ale już teraz podziwiam wszystkie matki,które poświęcają siebie i swoje dobro na rzecz swoich maluszków.

Ta pozycja na pewno będzie fajną odskocznią dla kobiet wychowujących dzieci.Zapraszam serdecznie do sięgnięcia po książkę.Liga (NIE)Złych Mam na pewno bawi i uczy.



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu





Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz