wtorek, 29 września 2015

WROCŁAW 21 wrzesień 2015

Bywają czasami takie momenty w życiu kiedy warto skorzystać z  tego co oferuję nam los.Podjąć się tego zaryzykować,spakować  kilka rzeczy i ruszyć z kimś kto jest dla nas ważny w krótką podróż.Niedawno miałam okazję odwiedzić właśnie Wrocław.Piękne i subtelne miasto,które na pewno nie raz jeszcze odwiedzę.Mieszkać w tak ciekawym miejscem to byłoby coś na prawdę fajnego...
Jednym z moich ulubionych miejsc na pewno zawsze pozostanie Park Południowy dla tego miejsca można męczyć się w busie nawet 7 godzin ;) Nie jestem w stanie powiedzieć co wyjątkowego jest w tym miejscu ale te miasto "przyciąga mnie do siebie".Mam nadzieję ,że los kiedyś sprawi iż to będzie moje"własne" miejsce gdzie będę mieszkać i pracować by po ciężkim dniu z kubkiem gorącej kawy przejść się po parku :)












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz