niedziela, 1 października 2017

Ja z Lechem Walęsą-Andzrej Bober,Cezary Łazarewicz

Znalezione obrazy dla zapytania Ja z Lechem Walęsą Autor:Andrzej Bober,Cezary Łazarewicz
Tytuł:Ja z Lechem Walęsą
Autor:Andzrzej Bober,Cezary Łazarewicz
Wydawnictwo:WAB
Okładka:twarda
Liczba stron:350
Moja ocena:4/6

 
   Wynoszony na piedestał i opluwany,Czego nie wiecie o Lechu Wałęsie?Kim był w najważniejszych latach swojej kariery politycznej i jakim człowiekiem jest teraz?

   Dość często czytam biografię znanych osobistości i jest to jeden z moich ulubionych gatunków literackich.Uwielbiam zagłębiać się w postaci,które na pozór osiągnęli sukces,a są tacy sami jak każdy z nas.Kilka lat temu miałam okazję czytać biografie Danuty Wałęsy biografia pomimo różnych opinii mi przypadła do gustu.Teraz kolej przyszła na Lecha Wałęse,męża.Czy ta biografia również przypadła mi do gustu?Zapraszam do recenzji.
   Lech Wałęsa jest to wielka osobistość,która odmienia historie polski i polityki.Miał duży wpływ na Solidarność 90'.Kto by się spodziewał,że młody chłopak wychowujący się w biedzie będzie mięć taki wpływ na nasz kraj,a z czasem zostanie prezydentem.
Czasy,w których przyszło mu prezydentować,były wyzwaniem na Lecha,sądzę,że poniekąd utorował drogę polityczną kolejnym prezydentom.On w dużej mierze wykonał największą robotę.
Były prezydntent to nie tylko rzetelny polityk,ale również ojciec ośmiorga dzieci,który w ciężkich czasach podjął walkę o kraj i przetrwanie rodziny.Jeśli macie chęć dowiedzieć się, jaki jest na prawdę Wałęsa i w efekcie wyglądała współpraca SB.Nie macie wyboru ,musicie sięgnąć po książkę.
    Jego postać pomimo mojego młodego wieku kojarzy się z buntem iściem na przekór wszystkim.Sądzę,że Polska w dużej mierze dużo zawdzięcza.Jego wytrwałość pomimo wszystko sprawiła,że osiągnął sukces.Nie bez powodu w ,końcu został laureatem Nagrody Nobla.
W swojej biografii opowiada o wszystkim.Kładzie otwarte karty na stół.Odsłania kulisy swojego życia.Opowiada o polityce i życiu,o rzeczach,które wcześniej nie zostały powiedziane. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat Lecha Wałęsy z prawdziwego źródła ,to ta książka spełni Wasze oczekiwania w zupełności.Gorąco polecam


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu

Znalezione obrazy dla zapytania WAB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz