wtorek, 31 października 2017

Przebudzenie Olivii-Elizabeth O'Roark

Znalezione obrazy dla zapytania Przebudzenie Olivii-Elizabeth O'Roark
Tytuł:Przebudzenie Olivii
Autor:Elizabeth O'Roark
Wydawnictwo:Wydawnictwo Kobiece
Okładka:miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:431
Cena katalogowa:36,90 zł
Moja ocena:6/6!


Jak obudzić dziewczynę ,która nawet nie wie ,że śpię?

   Zapraszam Was dziś do gorącej recenzji powieści,którą miałam okazję przeczytać.Pierwszy raz zdarzyło mi się zaraz po lekturze zabrać pisania recenzji.Co takiego spodobało mi się w niej ,że już teraz muszę się z Wam podzielić.Poniżej gorące szczegóły.
    Will Langstrom to przystojny mężczyzna marzenie każdej kobiety niestety jest już zajęty przez idealną Jessice.Bohater jest bardzo zapracowany obowiązki w podupadłej farmie i praca jako trener żeńskiego zespołu biegów przełajowych jest dla niego wystarczające ,by nie mieć czasu zająć się sobą i tym,co najważniejsze.W jego życiu jednak pojawia się ktoś,kto burzy jego życie.
   Olivia Finnegan to zdolna dziewczyna o trudnej przeszłości.Gdyby nie jej zacięty charakter pewnie już teraz byłaby mistrzynią w biegach.Niestety jest inaczej i jest zmuszona trenować pod opieką Willa.Dla Olivi nie jest to szczyt marzeń ,ale jest w stanie dostosować się do zaistniałej sytuacji.
    Will z całych sił stara się pomóc zagubionej dziewczynie.Zaprasza ją do swojego życia i farmy na,której ma poczuć się swobodnie i skupić się na karierze sportowej.Jednak nie każdemu odpowiada obecność dziewczyny przy Willu.Jak dalej potoczą się ich relacje?Niestety nie mogę tego Wam zdradzić ,natomiast zapraszam Was do sięgnięcia po książkę:)
Książka jest moim wielkim odkryciem.Od pierwszych stron przykuła moją uwagę.Sięgnęłam po nią rano,by przeczytać kilka stron skończyło się na tym ,że przeczytałam jednym tchem całą powieść.Zauroczyłam się bezgranicznie i na pewno ich historia pozostanie we mnie dość długo.Polecam gorąco,nie pożałujecie przeczytania jej.



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu

Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz