środa, 13 maja 2015

[RECENZJA PRZEDPREMIEROWA]

Tytuł:Klub szczęśliwych żon
Autor:Fawn Weaver
Data premiery 20 maja 2015
Wydawnictwo:MUZA SA
ISBN 978-83-7758-975-5
Okładka:miękka
Ilość stron:350
Moja ocena 6/6



Musisz naprawdę kogoś lubić,żeby wytrwać z nim czterdzieści lat w małżeństwie.


Ta książka trafiła w moje ręce w dniu, kiedy najbardziej potrzebowałam pozytywnego bodźca,które będzie wstanie rozbudzić moje serce do przemyślenia i zrozumienia kilku spraw.
Każda chyba kobieta na świecie marzy o szczęśliwym domu,założeniem rodzinny.Już jako małe dziewczynki marzymy o pięknym ślubie,cudownej białej suknie tłumie gości, którzy będą nam życzyć szczęśliwego życia.Ale czy na pewno przysięga małżeńska gwarantuję wszystko szczęście,radość...nie koniecznie.Małżeństwo to ciężka i kręta droga czasami bywa bolesna a niekiedy małżeństwo tzw: z wyrzeczeniami.Związek małżeński to nie droga na skróty związek to przede wszystkim zaufanie i szczerość dwóch połówek pomiędzy,którymi jest wyjątkowa chemia.Tylko jak poradzić sobie z przeszkodami,przeciwnościami losu w małżeństwie.Czy obecnie istnieje "złoty środek" na szczęśliwe małżeństwo?
Dlatego warto przeczytać tą książkę?
Autorka Fawn Weaver jest założycielką klubu Szczęśliwych Żon,klub, w którym szczęśliwe żony z stażem dzielą się swoimi wzlotami i upadkami w małżeństwie.Kobiety przedstawiają swoją sugestie rady jak wytrwać i być szczęśliwą żoną.Czy na całym świecie jest jedna złota zasada odnośnie pomyślności w związku? Fawn Weaver odwiedził dwanaście krajów sześć kontynentów i dziesiątki miast w poszukiwaniu odpowiedzi jak trwać w szczęśliwym małżeństwie.Jakie to rady?Tego nie zdradzę musicie koniecznie przeczytać tą pozycję, by odkryć ten sekret.
Po przeczytaniu tej książki dosyć dosadnie zmienił mi się pogląd odnośnie małżeństwa wiele rzeczy zrozumiałam i zapewne z wielu aspektów poradnika skorzystam, gdy będę szczęśliwą żoną.Jednego jestem pewna małżeństwo to piękna i wspaniała relacja,w której dwie osoby bezwarunkowo obdarzają się miłością na dobre i na złe.Doszłam do wniosku,że dla mnie małżeństwo to niezwykła przyjaźń dwóch osób.Tego akurat jestem pewna,że miłość jest przyjaźnią , ponieważ nie ma miłości bez przyjaźni.Przyjaźń., która z czasem nie musi gasnąć nawet, gdy jest podana próbie, czy też przeszkodą.Ona się nie wyczerpuję.Przyjaźń warto pielęgnować stawiać czoła problemom dnia codziennego.Przyjaźń to roślina,która kwitnie i rodzi owoce, dopóki jest się zdecydowanym,by ją pielęgnować i stale o nią dbać, by nie stracić tej drugiej połowy.Połówki,która jest dla nas wszystkim.
Książkę polecam kobietą,które pragną poszerzyć wiedzę odnośnie małżeństwa,wczytać się w historie kobiet z całego świata,które przedstawiają,że faktycznie można być żoną.Szczęśliwą żoną i spełnioną przyjaciółka dla swojego męża.


 Przyjaźń to podstawa.Ponad wszystko inne przedstawione w książce pary przekładają przyjaźń.Są swoimi powiernikami.Według nich budowanie latami relację przyjacielskie ze współmałżonkami są najważniejsze.
                               


                                                     

 

 Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu MUZA SA

 Znalezione obrazy dla zapytania Wydawnictwo MUZA SA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz