sobota, 23 lipca 2016

Rozmowa z niebem-Theresa Cheung

Tytuł:Rozmowy z niebem
Autor:Theresa Cheung 
ISBN:987-83-287-0265-3
Liczba stron:381

Cena katalogowa:39,90 zł
Wydawnictwo: MUZA
Rok wydania: 2016
Moja ocena:5/6

Każdy może porozmawiać z niebem zadawać pytania i dostawać odpowiedzi.

   Śmierć bliskiej osoby, którą kochamy jest niewyobrażalną tragedią,co do tego nie ma wątpliwości .Każdy z nas żałobę przechodzi zupełnie inaczej.Co człowiek to inne przeżycia i emocje towarzyszące śmierci.Z mojego doświadczenia mogę stwierdzić,że najlepszym sposobem na przeczycie żałoby jest po prostu czas . Wiem jest to banalne,ale jednak prawdziwe.Świat po śmierci bliskiej osoby toczy się nadal,nie zatrzymuje,a my żyjemy dalej.Bywają chwilę,gdy za bliskością nieżyjącej osoby bardzo tęsknimy. Pragniemy z nimi porozmawiać,lub dostać znak.Z pomocą przychodzi do nas wspaniała autorka książki Theresa Cheung.

   Autorka ma niesamowity dar porozumiewania się z osobami zmarłymi i aniołami.Potrafi w znakomity sposób odczytać wskazówki ,które napływają do nas z tego lepszego świata.Autorka dzieli się z nami przepięknymi historiami, pozwalające nam uwierzyć,iż życie po śmierci istnieje.Theresa Cheung daje nam świadectwo,że nasze życie nie kończy się po śmierci,a dopiero zaczyna. Wystarczy się rozejrzeć i dostrzec wyjątkowe znaki.

   Książka zrobiła na mnie niesamowite wrażenie.Na początku byłam dość sceptycznie nastawiona do książki,jednak dość szybko autorka rozwiała moje wątpliwości.W książce znajdziemy mnóstwo historii ludzi,którzy mieli niesamowitą możliwość poczuć obecność bliskich osób. Podczas czytania bywały momenty,że miałam gęsią skórkę.Historie z jednej strony były przerażające,z drugiej zaś mocne i prawdziwe. Z każdą przeczytaną kartką,co raz bardziej zaczynałam wierzyć w drugie życie’. Zachęcam bardzo mocno do przeczytania książki dla tych,których wierzą i nie są negatywnie nastawieni do tego typu książek.Polecam serdecznie tę pozycję.

Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu MUZA.


 Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo muza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz