sobota, 4 listopada 2017

Pamiętniki Maddie-Maddie Ziegler

Znalezione obrazy dla zapytania Pamiętniki Maddie-Maddie Ziegler
Tytuł:Pamiętniki Maddie
Autor:Maddie Ziegler
Wydawnictwo:Wilga
Okładka:twarda
Liczba stron:236
Moja ocena:5/6




    Od pewnego czasu nie nadążam nad pojawiającymi się talentami. Zdecydowanie show biznes mnie nie interesuje i nie ma w nim nic pozytywnego.Jednak jakiś czas temu dostałam propozycje zrecenzowania biografii nastoletniej gwiazdy Maddie Ziegler.
   Zabierając się za czytanie książki osobowość tej nastolatki zupełnie mi nic nie mówiła.Jednak wgłębiając się w jej życiorys, zdałam sobie sprawę,że jej osoba jest mi znana za sprawą wokalistki Sia.
Obawiałam się sięgnąć po tę książkę ze względu na to,czy faktycznie zwykła nastolatka jest w stanie coś ciekawego wnieść i czy aby nie jest to za wcześnie na biografię?Bardzo rzadko sie zdarza,by w tak młodym wieku napisać biografię ,niemniej jednak dałam Maddie szansę.
   Madison Nicole Ziegler to nastoletnia tancerka urodzona w Stanach Zjednoczonych.Po mimo młodego wieku osiągnęła bardzo dużo i w żadnym wypadku nie powiedziała ostatniego słowa.Dziewczyna coraz bardziej zaskakuję swoich fanów.
  Kariera jej nabrała tempa po wystąpieniu w programie Dance Moms.Gościnne występy w teledyskach tylko utwierdziły odbiorców ,że jest światowa gwiazda na wysokim poziomie.
Pomimo wieku Maddie jest bardzo dojrzałą osobą i da się to wyczuć w książce.Ma bardzo świeże podejście do życia i stąpa twardo po ziemi.Nie daje się zaszufladkować.Dzięki jej dojrzałości dla nastolatek jest to odpowiednia osoba do naśladowania.
   Biografia mimo mojego wieku mnie bardzo zaciekawiła i z chęcią śledziłam losy tancerki.Książka idealna dla nastolatek.Polecam serdecznie.



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu


Podobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz