piątek, 20 września 2013

Kolejna recenzja,,Sekret ,, Rhonda Byrne




Autor Rhonda Byrne
Wydawca Wydawnictwo Nowa Proza



Okładka twarda .


Moja recenzja :Kupiłam tą książkę tylko dlatego że słyszałam same pozytywne recenzje na innych blogach i portalach .Po przeczytaniu książki mam mieszane uczucia czy naprawdę owy Sekret działa nie zauważyłam u siebie żadnych zmian .To kolejna książka o pozytywnym myśleniu ,wizualizacji swoich najskrytszych marzeń , wiara w siebie i w  niemożliwe.Jest to pierwsza debiutancka książka tej autorki w skład wchodzi również Siła .Polecam dla osób lubiących książki psychologiczne ,dla osób szukającym siebie .Każdy znajdzie coś dla siebie .
                                                                     Moja ocena  4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz