wtorek, 5 listopada 2013

Recenzja książki Nawrócona wiedźma

Tytuł Nawrócona Wiedźma
Autor Patrycja Hurlak
Wydawca Wydawnictwo Diecezji Siedleckiej
Ilość stron 143
Rok wydania 2013

Fragment tekstu
           Dziewczynka ,która marzy,by umówić się z chłopakiem na randkę ,a inna jej w tym przeszkadza ,bardzo łatwo skusić takimi zaklęciami .Myślałam sobie:odmówię odpowiednie zaklęcie ,tej dziewczynie coś się stanie ,nie dojedzie tam,gdzie miała dojechać ,a ja spotkam tego chłopaka i on się we mnie zakocha.Było to bardzo naiwne myślenie dziecka ze szkoły podstawowej .Takie były początki magii ,w którą wpadłam .


Tak było.Przy pomocy praktyki opartych na voodoo zaczęłyśmy rzucać klątwy i uroki .Znalazłyśmy jej włosy na szczotce do włosów tego chłopaka,więc był materiał ,żeby korzystać z magicznych zaklęć.


Moja recenzja

Książka w formie wywiadu z aktorką Patrycją Hurlak ,znana między innymi z roli Majki Podolskiej w serialu "Klan ",Na swoim koncie ma debiut reżyserski, jest również licencjonowanym sędzią sportów rajdowych i kierowcą rajdowym.Od 20 lat zajmowała się czarą magią .



Pierwszy raz po przeczytaniu książki żałowałam że ma tylko 143 strony. Patrycja Hurlak pomimo że jest osoba medialną nie bała się poruszać trudnych tematów związanych z jej życiem .Aktorka opisuje swoje życie ,początki z magią ,jak i o uwolnieniu od szatana .Książka ma kilka rozdziałów podzielona jest min. na Dom rodzina i szkoła ,studia i show -biznes toksyczne relacje ,w niewoli szatana i samej siebie itp .
  Czytając "Nawrócona Wiedźma"  w pewnych momentach naprawdę się bałam i dopiero wtedy zdałam sobie sprawę że takie rzeczy mogą zdarzyć się naprawdę .Każdy myśli ,że szatan to postać jaka my wszyscy znamy z bajek i filmów z czerwonymi rogami ............. a prawda jest inna .Autorka przestrzega przed amuletami i horoskopami ,które mogą nam najbardziej zaszkodzić niż pomóc .Moja ocena ocena to mocna 6.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz