środa, 19 sierpnia 2015

Czy wiesz,kim jesteś ?Jarosław Jankowski








Tytuł:Czy wiesz,kim jesteś ?
Autor:Jarosław Jankowski
Wydawnictwo: SENSUS
Data wydania: 2015
Ilość stron: 275
Okładka:miękka
Cena katalogowa: 39,90 zł
Moja ocena:5/6










  Na świecie nie ma takich samych dwóch osób, każdy z nas jest inny,jedyny w swoim rodzaju.Rodząc się każdy człowiek ma w genach czy jakkolwiek to nazwiemy niesamowity potencjał, by rozwijać swoją nieprzeciętną osobowość. Pewnym osobą przychodzi to łatwiej nie którym przychodzi to nieco później.Ważne jest by każdy człowiek odkryły w swym potencjale taką iskierkę, którą roznieci mocny żar naszych cennych atutów.
  Czy wiesz,kim jesteś? To przewodnik po 16 typach osobowości. ID16 to typologia osobowości odwołujące się do teorii Carla Gustava Junga.ID 16 jest bardzo częstym narzędziem stosowanym w psychologi, coachingu czy też w zarządzaniu wizerunkiem.Carl Gustav Jung stworzył swój pierwszy test osobowości już w 1938 roku, który umożliwia scharakteryzować funkcję w trzech wymiarach:


ekstrawersja-introwersja
 

percepcja-intuicja

myślenie-odczuwanie


Jednym z atutów tego poradnika i samego testu jest praktyczność.Co to oznacza?Test pozwala nam odkryć poszczególne osobowości w codziennym życiu,pracy, jak i w relacjach z bliskimi.W ten sposób możemy odkryć swoje mocne i słabe strony swojego własnego „ja".

Dla mnie jako recenzentki ten poradnik jest czymś nowym, innowacyjnym. Książka przykuła od razu moją uwagę.Jest w niej coś ciekawego, cennego.Po rozpakowaniu paczki natychmiast wykonałam test.Dlaczego?  Zapewne z ciekawości i chęci odkrycia siebie na nowo.Po wykonaniu testu przyznam się Wam, że mój tym osobowości to Inspektor (ISTJ).W końcu odkryłam swoje motto życiowe.Moje naturalne skłonności, w jaki sposób komunikuje się z innymi,jak wypadam w oczach innych ludzi(ogólny aspekt osobowości) .Moja praca i ścieżka zawodowa. Ciekawym aspektem było również rozwój osobisty.Jeżeli jesteście ciekawi, jaki potencjał drzemie w Was to ta książka zapewne będzie dobrym wyborem. Serdecznie polecam Angelika.





Jarosław Jankowski — magister pedagogiki ukończonej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz absolwent programu Executive MBA prowadzonego przez Dominican University, Brennan School of Business. Dyrektor do spraw badań i rozwoju w międzynarodowej organizacji pozarządowej. Przedsiębiorca i działacz społeczny. Popularyzator wiedzy o typach osobowości, twórca polskiej typologii osobowości ID16TM








Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu SENSUS.PL


Internetowa księgarnia sensus.pl. Osobowość OdNowa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz