czwartek, 7 stycznia 2016

Pierwsza recenzja w roku 2016 o domowej harmonii :)

 
Tytuł:Dom pełen harmonii
Autor:Christa O'Leary
Wydawnictwo:Studio astropsychologii
ISBN:978-83-7377-726-2
Rok wydania:2016
Ilość stron:224
Cena katalogowa:34,30zł
Moja ocena 5/6

  Sklep,w którym możecie zakupić książkę

 

Stwórz harmonię w swoim domu i życiu...

Christa O'Leary jest założycielką i prezesem Stylu życia w Harmonii oraz dekoratorką wnętrz, terapeutką rodzin,a także ekspertką zajmującą się wprowadzaniem ekologii do codziennego życia.

 Wyobraź sobie... domowe zacisze, cztery kąty,które są po ciężkim dniu naszym azylem.To tu odnajdujemy wyciszenie,relaks.Otulamy się ciepłym kocem przy włączonej nastrojowej muzyce.Pijemy swoją ulubioną herbatę.Czujemy się po prostu wspaniale!My cztery kąty i nasze myśli...
Czy jest to przyjemne ?
Niestety nie zawsze nasz dom, mieszkanie czy pokój kojarzy się z czymś przyjemnym.Bywa tak,że czujemy chaos lub jesteśmy przygnębieni różnymi sprawami,tymczasem dezorganizacja naszego ogniska domowego tylko nam to utrudnia.W końcu dom to nie tylko zimne mury i kilka mebli.
Jak sprawić by nasz dom był naszym wymarzonym ciepłym gniazdkiem?

Odpowiedź na to pytanie odnajdziecie właśnie w tej oto książce.
Poprawne zaaranżowanie mieszkania,tak by przynosiło nam same korzyści nie jest takie proste,tymczasem poradnik pomoże nam stworzyć dom pełen ciepła.
W poradniku odnajdziemy wiele życiowych sugestii jak powołać do życia nasz smutny i nieprzyjazny dom.Autorka również porusza własny punkt widzenia, celne informacje odnośnie nietoksycznych produktów i materiałów,które są wykorzystywane w każdym domu.Porady zapewne przydadzą się każdej osobie.

Co nauczyłam się dzięki tej lekturze ?

Uświadomiłam sobie pewne aspekty z własnym domem,których wcześniej nie widziałam.Zmieniłam negatywne nawyki,których wcześniej nie widziałam lub nie chciałam dostrzec.Książka zainspirowała mnie do zmian,tworzenia swojego domu na nowo.Dla mnie jako „pani domu” inspirującym załącznikiem są również pomysłowe energetyzujące przepisy,które gwarantują udaną imprezę.

Twórzcie i inspirujcie innych własnym domem.



Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu Studio astropsychologii 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz