wtorek, 9 sierpnia 2016

PRZECZYTAM 52 KSIĄŻKI W ROKU 2016

Witam Was serdecznie :)

Za nami już połowa wakacji,mam nadzieję,że czytacie wiele książek i w pełni korzystacie z wakacji.W styczniu podjęłam wyzwanie,by przeczytać 52 książki w 2016 roku.Mamy sierpień,a ja wyzwanie mam już za sobą.Samo wyzwanie było przyjemne i ciekawe. Oczywiście to,że wyzwanie już za mną nie oznacza, nie zamierzam już czytać. Absolutnie nie! Dopiero się rozkręcam. Poniżej Tytuły książek :)Pozdrawiam serdecznie.


1.Wikingowie.Radosław Lewandowki
2.Przywitaj się z królową.Łukasz Walewski
3.Dygot.Jakub Małecki
4.Ja,Ty,My.Lisa Currie
5.Kołysanka.Sarah Dessen.
6.Druga runda.Caren Lisser.
7.Święta miłośniczek czekolady.Carole Matthews
8.Trzy siostry.Susan Mallery
9.Amber.Gail Mchugh
10.Życie zapisane w kartach.Maciej Skrzątek
11.Co inni myślą o tobie.Thorsten Havener
12.Księga urody Lumiry.Lumira
13.Dom pełen harmonii.Christa O'Leary
14.Boska i wojownicza.Heatherash Amar
15.Kurs realizacji marzeń.Aquarius
16.Osobliwe i cudowne przypadki Avry Laender.Lesley Walton
17.Barwy Miłości.Kathryn Taylor
18.Dosięgnąć gwaizd.Susan Mallery.
19.Moja walka/Twoja walka.Ronda Rousey
20.Horoskop chiński.Henryk Antoni Rekus
21.Raven.Sylvain Reynard
22.Wyglądasz super.Adam Gutkowski
23.Adam Kozanecki.Gotowanie jest super.
24.Mięśnie brzucha.Diamentowy szlif.Danny Kavadlo
25.Koktajle klinika soku.Magdalena Makaronowska
26.Zimowe panny.Cristina Sanchez-Andrade
27.Babskie Fanaberie.Anita Witkowska
28.Pierwsza na liście.Magdalena Witkiewicz
29.Cader.Mia Sheridan
30.Stinger.Mia Sheridan
31.Chłopak,który zakradał się do mnie przez okno.Kirsty Moseley
32.Wróżenie z wnętrzności.Wit Szostak.
33.Życie Cię kocha,Louise Hay,Dr Robert Holden
34.Jesteś tym,czym są Twoje myśli.Małgorzata Wójcik
35.Energia miłosna.Leta Herman,Jaye McElroy
36.Dobre wieści.Dana Perino
37.Diana Palmer.Ukryte uczucia
38.Oswoić narkomana.Robert Rutkowski.
39.Tylko Ty.Federico Moccia
40.Pieczeń dla amfy.Salcia Hałas
41.Moja droga do nowego życia.Dominika Gwit.
42.Doradca smaku.Andrzej Polan
43.Jedyny pirat na imprezie.Lindsey Stirling
44.Miłość w spadku.Agnieszka Rusin
45.Anatomia uległości.Augudt Docher
46.To nie jest dieta.Anna Gruszczyńska
47.Zacznij od dziś.Meera Lee Patel
48.Nie omijaj szczęścia.Ewa Podsiadły-Natorska
49.Zapach lawendy.Nina Harrington,Lynne Graham,Amanda Browning
50.Przekroczyć granice.Katie McGarry
51.Heaven miasto elfów.Christopf Marzi
52.Kalejdoskop Wspomnień.Gaja Kołodziej
53.Pani mnie z kimś pomyliła.Ilona Łepkowska
54.Podniebny lot R.K.LILLEY
55.Rozmowy z niebem.Theresa Cheunng

2 komentarze:

  1. No pięknie! Gratuluję! Ja juz jakiś czas temu skończyłam to wyzwanie i przyznam się, że dziś zaczęłam czytać 113 książkę. :)

    Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do siebie, na konkurs. Piętnastego sierpnia będzie rozdawajka więc tym bardziej cię zapraszam. ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/07/pierwszy-blogowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja dopiero mam 42 książki, ale powoli poruszam się do przodu! :)

    OdpowiedzUsuń