środa, 7 września 2016

Anatomia zdrady-Wojciech Wypler.RECENZJA BIERZE UDZIAŁ W KONKURSIE.

Znalezione obrazy dla zapytania anatomia zdrady
Tytuł:Anatomia zdrady
Autor:Wojciech Wypler
ISBN:978-83-287-0252-3
Wydawnictwo :MUZA
Data premiery:14.09.2016
Ilość stron:220
Okładka:miękka
Moja ocena:5/6

 
Szanuj moje serce nie dlatego,że ono jest moje,tylko dlatego, że ty jesteś w nim.-KAYAH
  Żyjemy w takich czasach gdzie kłamstwa i zdrady są na początku dziennym. Kłamiemy by zataić prawdę,która bywa bolesna. Nie zam nikogo,kto by nie kłamał .Sadze,że kłamstwo jest wpisane w naszą strukturę DNA i nie da się tego wyprzeć.Możemy się starać, ale koniec końcu zawsze będziemy kłamać.
   W tej książce autor mający wieloletnie doświadczenie w wykrywaniu kłamstwa dzieli się z nami informacjami dotyczące mechanizmu kłamania i czym kierujemy się podczas zdrady i dokonywania oszustwa.Czy jest złoty środek,który pozwoli nam odkryć kłamstwo?Zapraszam serdecznie do poznania się z punktem widzenia psychologa Wojciecha Wyplera.
    Każdy z nas ma skłonności do tego, by zdradzać ponieść się fantazji, odkryć to, co jest zakazane.Czy aby zakazany owoc smakuje najlepiej?No właśnie i w tym tkwi problem chcemy poczuć wolność oddać się emocją ,zapominając o bliskich osobach,które ranimy swoimi decyzjami. Zdrada nie zna płci, zdradzają zarówno kobiety, jak i mężczyźni, kierując się różnymi motywami:brak bliskości, chęć poczucia czegoś nowego, niespełnienie u boku partnera/partnerki.
 Zdrada  osoby,którą kochamy to przykre
i niezrozumiałe doświadczenie.Nie zawsze przyznanie się do kłamstwa jest proste i wolimy zatajać prawdę.Ta książka jest idealnym sposobem, by odkryć kłamstwo,a następnie oswoić się z tym faktem, by zacząć nowy etap.
  Książka zrobiła na mnie ogromne wrażenie,czytałam książkę z jednej strony z ciekawością ,a z drugiej z przerażeniem.Sama jestem w szczęśliwym związku i podczas czytania zastanawiałam się, czy mój partner byłby w stanie mnie zdradzić.W książce znajdziemy wiele wskazówek, aspektów,które pomogą nam nie zostać ofiarą kłamcy.Na pewno będę wracała to tej książki, bo jest praktyczna.Ta książka jest uniwersalna idealnie wpasowuje się dla każdego czytelnika.Polecam serdecznie


Wojciech Wypler-psycholog specjalizujący się w zagadnieniach zdrady kłamstwa i oszustwa.Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego, przeprowadzał treningi dla agentów służb specjalnych, podczas których przyszłych szpiegów,jak porusza się w świecie kłamstwa i manipulacji. Prowadzi także szkolenia z wykrywania kłamstwa.


Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu MUZA

 Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo muza fb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz