wtorek, 25 października 2016

Nie poddawaj się -Rainbow Rowell.

Znalezione obrazy dla zapytania Nie poddawaj się Autor:Rainbow rowell.
Tytuł:Nie poddawaj się
Autor:Rainbow rowell.
Wydawnictwo:Harper Collins
Rok wydania:2016
ISBN:978-83-276-2062-0
Ilość stron:510
Cena katalogowa:36,99zł
Okładka:miękka
Moja ocena:3/6

Ulubiony książkowy bohater znanej z "Fangirl" Cathy powraca z własną historią.
   Sądziłam,że fabuła dotycząca magii i czarodziejów została na tyle wyczerpana ,że na rynku wydawniczym nie pojawią się już nowości o tej tematyce.Jednak się myliłam.Rainbow Roweel była na tyle odważna,że ponowiła tematykę.
   Kolejna książka, wprowadzając nas w świat czarodziei i magów.Głównym bohaterem jest chłopak o imieniu Simon Sinow. Uczeń Szkoły dla Czarodziejów od zawsze miał poczucie,że jest osamotniony i niezrozumiały.Tęsknota w nim do rodziny jest ogromna.W Szkole dla Czarodziejów ,w której się uczy ,nie jest idealnie.Samego Bohaterka poznajemy w najmniej szczęśliwym momencie.Simon nie jest wybitnym czarodziejem, posługiwanie się różdżka zostawia wiele do życzenia, mimo to jest uznawany za najpotężniejszego czarodzieja.Na domiar złego Simona zostawia dziewczyna.W świecie czarodziejów zaczynają się problemu,a Simon będzie musiał stanąć w oko w oko ze swoim wrogiem.
   Zabierając się po książkę obawiałam się,że będzie to mocny niewypał podobnie jak z książką Fangril.Odnośnie tej książki mam podobne odczucia. Zapoznając się z okładką wiedziałam,że jest to powieść o czarodzieju.Nie zdawałam sobie sprawy jednak,że będzie bardzo podobna do Harry’ego Pottera. Czytając ją czytelnik nie jest w stanie nie porównywać jej do Harry’ego Pottera.Przez większość czasu śledząc losy bohaterów miałam przed oczami Harry’ego. Powieść miała tendencje to tego,że akcja się rozkręcała, po czym wszystko zastygało w martwym punkcie.Momentami miałam ochotę zostawić książkę i dalej nie czytać.Moim zdaniem w książce Rainbow znajdziemy wiele magicznych zaklęć,które w porównaniu z piórem J.K. Rowling są niskich lotów.Jest jeden plus tej książki sama autorka i jej odwagę.Nieliczne autorki odważyłyby się napisać, powieść o czarodziejach,która może być porównywana do słynnego Harry’ego Pottera.Czy chcę Wam ją polecić ?Niekoniecznie.Pozdrawiam Angelika


Znalezione obrazy dla zapytania harpercollins

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz