środa, 17 lutego 2016

Ja,Ty,My-Lisa Currie.PREMIERA JUŻ DZIŚ !!!!

Tytuł:Ja,Ty,My
Autor:Lisa Currie
Wydawnictwo:Feeria
Tłumaczenie:Marynia Bicz
ISBN:978-83-7229-541-5
Data premiery:17.02.2015
Cena katalogowa:29,90zł
Okładka:miękka
Ilość stron:190
Moja ocena 5/6

                                   Tu nie ma złych odpowiedzi!
                               Nie ma ograniczających Cię zasad!

Jeśli posiadacie prawdziwego przyjaciela,takiego na dobre i na złe to możecie uważać się za wielkich szczęściarzy :)Dlaczego?Przyjaciel to prawdziwa bratnia dusza,która nas wspiera,pociesza i cieszy naszymi sukcesami.Jak bywa z relacjami przyjacielskimi,spędzamy z sobą sporo czasu. Jednym z kreatywnych sposób spędzania wolnego czasu może być właśnie ta książka :)
         Dlaczego?
   Ja,Ty,My to książka wspólnych zapisków.Zapisków,które możesz kolekcjonować z przyjacielem,chłopakiem czy też rodziną.W tej książce nie ma żadnych zasad piszesz co chcesz.Możesz puścić wodze fantazji,poczuć się wolnym.Jedynie czego potrzebujesz to długopis i bujną fantazję .To Twoja książka i to Ty tworzysz jej fabułę:)
    Ta książka to idealny sposób do poznawania siebie i naszego przyjaciela,a co najważniejsza wypełniona książka będzie idealną pamiątką „prawdziwej szczerej przyjaźni".W książce wspólnych zapisków znajdziemy prostą grafikę,która idealnie wpasowuję się w tworzenie jedyne w swoim rodzaju zapisków.
  Ta propozycja wydawnictwa Feeria urzekła mnie swoją prostotą,a jednocześnie wyjątkowością.Dawno na rynku wydawniczym nie znalazłam propozycji nie tylko dla mnie,ale również dla drugiej połówki .Podczas pisania nie zabraknie dużo śmiechu i zabawy.Piszcie, twórzcie historie własnej prawdziwej przyjaźni,a może i miłości ;).Polecam razem z swoim przyjacielem.



Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu FEERIA.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz