czwartek, 20 marca 2014

Czy czekasz na coś co się nie nigdy nie wydarzy

Czy czekasz na coś co się nie nigdy nie wydarzy ?  

       Bloga prowadzę od sierpnia 2013 .Jak każda osoba prowadząca bloga wie ,że najtrudniejsze są początki .Każdy post ,każdy wywiad ,każda recenzja książki jest dla mnie wyjątkowa.Staram się prowadzić bloga jak najlepiej zostawiam tutaj mnóstwo swojego serca.Uczę się codziennie pisać coraz ciekawsze wywiady i recenzje książek .DOPIERO SIĘ ROZKRĘCAM :)mam nadzieję ,że zrozumiecie  .Zdaję sobie sprawę z tego ,że jeszcze wiele  przede mną ....Dziękuję za każdą osobę ,która  odwiedziła mój blog za każdy komentarz .Dziękuję wydawnictwom za  zaufanie i wsparcie to dzięki nim możecie czytać recenzję książek :) Serdecznie dziękuję pisarką,wokalistą ,wokalistką za poświęcenie swojego cennego czasu ,bez Was ten blog był nie istniał :) Jestem ogromnie wdzięczna Wam za wsparcie .Uwierzcie w potęgę swoich marzeń .Ja zrobię to samo i czekam na to co los,wszechświat  ma mi do zaoferowania .Inspirację są wszędzie tylko trzeba się rozejrzeć. Pozdrawiam serdecznie Angelika
                                             


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz