piątek, 8 sierpnia 2014

1cz. wpisu

Cześć Kochani połowa wakacji jest już za nami .Nie chcę nawet myśleć, że za miesiąc trzeba wrócić do rzeczywistości :szkoła ,pobudka o piątej rano, by zdążyć na uczelnie ,egzaminy ,nauka ,staż mhhh co poradzić :). W wakacje staram się, jak najwięcej czasu spędzić na czynnościach, na które nie miałam czasu wcześniej .Moje życie trochę się zmieniło a przez to mam teraz miej obowiązków a więcej czasu dla siebie .Zabrzmiało to trochę egoistycznie, ale tak jest .Zazwyczaj znacie mnie z pisania recenzji czasami są one lepsze czasem gorsze, ale staram się, jak tylko mogę :) .Dzisiejszy wpis jest o tym jak spędzam wolny czas i co lubię najbardziej :) a poniżej zdjęcia .

Na pierwszym miejscu są zdecydowanie książki czytam ich mnóstwo, jeżeli mam więcej czasu czytam 2-3 książki tygodniowo, jeżeli jest tego czasu troszeczkę miej to zazwyczaj czytam jedną .


 

Dużo czasu spędzam również w sieci odpowiadam na maila od wydawnictw ,czytelników przygotowuję nowe wpisy na bloga inne portale empik.com .LubimyCzytać.pl itp. Przy pracy zawsze towarzyszy mi moja ulubiona kawa
 :)

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz