poniedziałek, 14 września 2015

100 happydays czyli jak się robi szczęście w 100 dni-Mateusz Grzesiak

 Tytuł:100 happydays czyli jak się robi szczęście w 100 dni
Autor:Mateusz Grzesiak
Wydawnictwo: Sensus.pl
Data premiery:  2015
Ilość stron: 303
Okładka:twarda
Cena katalogowa:39,90 zł
ISBN:978-83-283-0801-5
Moja ocena 4/6


I to jest szczęście,którym chciałem się z Tobą podzielić.Że nie ma nic ważniejszego od Miłości,która można budować tylko z właściwą osobą.Że każdy ma prawo kochać i być kochanym.100 happydays czyli jak się robi szczęście w 100 dni to przepiękny poradnik,który jest przesycony optymizmem radością


  Każdy z nas ma odmienną definicję szczęścia.Dla pewnych osób szczęściem będzie krótka chwila z filiżanką gorącej kawy na tarasie dla innych szczęściem będzie bycie blisko z osobami, które się ceni szanuję i kocha. Gdzieś pomiędzy tymi ulotnymi chwilami zatracamy swoje jestestwo w normalnym życiu. Goniąc za tym, co nieistotne gubimy siebie zapominając o swoim szczęściu.Warto wziąć głęboki oddech zatrzymać się, choć na chwilę i odkryć swoje własne szczęście :)

Szczęście to mówić własnym głosem

Szczęście to upragniony styl życia

Szczęście to oglądać wyjątkowe miejsca i robić niepowtarzalne rzeczy

Szczęście to patrzeć na świat optymistycznie.

Autorem poradnika jest Mateusz Grzesiak to jeden z najlepszych trenerów personalnych w Polsce.Na swoim koncie ma wiele sukcesów zakresu psychologii i motywowania innych. Czytając tą fenomenalną książkę poznasz 100 szczęśliwych dni z życia Mateusza Grzesiaka.Czytając poznasz również siebie odkryjesz czym jest szczęście, szczęście namacalne i prawdziwe.

Zabierając się do tej książki miałam mieszane uczucia, mimo iż słyszałam same pochlebne opinie o tej pozycji nie sadziłam iż mnie zainteresuję  Pomyliłam się :) Ta książka to niesamowite proste narzędzie do zrozumienia własnego „ja".Po przeczytaniu tej książki gdzieś w głębi każdy czytelnika może odkryć swoją niesamowitą wartość.Czytając zdołasz zobaczyć wyjątkowość w normalności. Polecam serdecznie Angelika :)


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu SENSUS.PL
 Internetowa księgarnia sensus.pl. Osobowość OdNowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz