czwartek, 3 września 2015

Ja,Maciejka-Joanna Hacz

Tytuł:Ja,Maciejka
Autor:Joanna Hacz
Wydawnictwo: Lucky
Data premiery: 2015
Ilość stron: 208
Okładka:miękka
Cena katalogowa: 23,90 zł
ISBN:978-83-62502-93-6
Moja ocena 6/6 !





  Główną bohaterką powieści jest młoda licealistka Elżbieta. Młoda dziewczyna zaczyna wkraczać w dorosłe życie z pozoru nie jest to dla niej łatwy czas .Mama bohaterki po ciężkich przeżyciach z ojcem Eli zaczyna nowe życie z nowym mężczyzną.Ela jest zmuszona na zmianę dotychczasowego życia co za sprawą nastoletniego buntu, szalejących hormonów nie jest takie łatwe.Nowa rodzina, zmiana miejsca zamieszkania i nowa szkoła to dla Eli nie lada wyzwanie. Bohaterka zaczyna poznawać nowych ludzi, otoczenie coraz bardziej stara się zagłębić w poezję i swoją wiarę w Boga.Ela zaczyna poznawać siebie.

Te wszystkie wydarzenia sprawiły,że główna bohaterka ma w sobie poczucie, że stoi przed bardzo skomplikowanym życiowym wyborem.Powieść o tym, czy aby warto w życiu toczyć wewnętrzną walkę z uczuciem,które jest mocne ponad wszystko.

 Czytając tę pozycję niejednokrotnie na mojej twarzy pojawił się uśmiech.W całości mogłam się utożsamić z główną bohaterką.Ela przypominała mi samą siebie przed kilku lat, kiedy buntowałam się wszystkiemu i wszystkim. Autorka w ciekawy sposób skonstruowałam postać Eli z jednej strony buntownicza, pyskata młoda kobieta z drugiej swoją tajemniczością i miłością do poezji przyciągała innych niczym magnez. Powieść o tym, że zmiany czasami są nam potrzebne, choć nie widzimy w nich nic pozytywnego... są dobre a czas jest dobrym lekarstwem na wszystko.Serdecznie polecam Angelika



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu LUCKY
 Wydawnictwo Lucky - logo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz