wtorek, 22 sierpnia 2017

Powrót do przyszłości. Przypomnij sobie,jak osiągnąć cel-Daniel Bartete,Joe Vitale

https://static01.helion.com.pl/global/okladki/326x466/proprz.jpg

Tytuł:Powrót do przyszłości. Przypomnij sobie,jak osiągnąć cel.
Autor:Daniel Bartete,Joe Vitale
Wydawnictwo:sensus.pl
ISBN:978-83-283-2966-9
Okładka:miękka
Cena katalogowa 37.00zł
Liczba stron:188
Moja ocena:5/6

Przypomnij sobie swoją przyszłą przyszłość i przyciągaj sukcesy!

   Dr Joe "Mr Fire" Vitale jego osobowość poznałam ,oglądając kultowy film "Sekret" ,który we mnie obudził moc spełniania swoich marzeń.Dzięki niemu zaczęłam bardziej pracować nad swoimi myślami i tym jak przyciągać do siebie rzeczy,które są dla mnie ważne.Z ciekawością sięgnęłam po książkę, by poszerzyć swoją wiedzę.Czy książka przypadła mi do gustu?Zapraszam do recenzji.
    Każdy ma marzenia ,ale nie każdy wie jak je zmaterializować.Do tego trzeba chęci, zaangażowania i wiary.Tak naprawdę w każdym z nas drzemie ,ta wiedza jak to zrobić wystarczy przypomnieć sobie jak to zrobić i zacząć działać.W poprzednich publikacjach Joe Vitale przedstawiał prawo przyciągania polegające na pozytywnym myśleniu o rzeczach,które chcemy osiągnąć.W tej publikacji autor ukazuje metodę ''Pamiętnika''.
   Metoda, ta polega na wzbudzaniu w sobie ,tak mocnych emocji jakbyśmy mieli już swój cel w garści. metodę można używać na każdej płaszczyźnie życia.Cokolwiek ,chcesz osiągnąć jesteś w stanie zrealizować. Wystarczą chęci i pozytywne emocje.
   Metoda autora jest dość konwencjonalna i nie każdy czytelnik jest w stanie uwierzyć w moc takiej metody.Dla mnie jest ona nieco naciągania.Nie sądzę,by same myśli pozytywne sprawiły ,że dostaniemy wszystko ,co zapragniemy. Oprócz emocji są ważne również czyny.Jeśli jednak ktoś z Was chcę spróbować takiej metody ,zapraszam do przeczytania poradnika.


Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu

Znalezione obrazy dla zapytania sensus.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz