poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Urok Grace'ów-Laure Eve

Znalezione obrazy dla zapytania Urok Grace'ów-Laure Eve

Tytuł:Urok Grace'ów
Autor:Laure Eve
Wydawnictwo:FEERIA
Cena katalogowa:37,90 zł
ISBN:978-83-287-7229-673-3
Okładka:miękka
Liczba stron:407
Moja ocena:4/6

Widziałam,że nic i nikt nie stanie między Grace'ami. Głupotą byłoby próbować.

     Dziś przychodzę do Was z dość inną recenzją. Książkę, którą przeczytałam, bez wątpienia przenosi nas w tajemniczy świat magii ,do świata w,którym nic nie jest oczywiste.Sięgnęłam po książkę, bo miałam chęć przeczytać coś zupełnie innego,niż dotychczas.Czy podjęłam dobrą decyzję ,sięgając po książkę?Przekonajcie się sami.
    Poniekąd autorka poszła trochę w prozaiczną drogą.Poznajemy dziewczynę o imieniu River,która odbiega od pewnych siebie dziewczyn w liceum,raczej nikomu nie wadzi,a gdy może usuwa się w cień.Jak w każdej szkołę nie było,by się bez liderów.W powieści takimi osobami jest:Summer,Thalia i Fenrin.Każda osoba w szkołę marzy, by dołączyć do ich paczki,do tych osób również zaliczała się River.Jednak była zupełnie inna niż większość osób w szkole.Swoje marzenia odnośnie sympatii do Grac'ów trzymała głęboko w sobie,nie pokazując,jak bardzo jej na tym zależy.A kiedy pojawia się pierwsze spotkanie w cztery oczy z Fenrinn, wszystko zaczyna przybierać innego biegu wydarzeń.
    Spodziewałam się po tej książce zupełnie czegoś innego.Miałam nadzieje,że w książka będzie wręcz przesiąknięta czarami i magią.A co przeczytałam lekka powieść,w której na próżno było szukać wielkiej magii,która porwie czytelnika,taki sposób,że ciężko będzie oderwać się od książki.
Jeśli chodzi o główną bohaterkę ,tutaj się rozczarowałam.Autorka stworzyła dziwną, zakompleksiona postać. Wgłębiając się w jej dialogi, byłam wręcz zniesmaczona,że są ona tak mocno infantylne.Bohaterka wręcz momentami odpychała.Jednym z ciekawszych bohaterów jest właśnie Fenrin,tej postaci magie można poczuć najbardziej.
Czy polecam książkę?Niekoniecznie, aczkolwiek Wam zostawiam wybór.Jeśli macie ją chęć przeczytać to życzę ciekawej lektury.


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu

Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo feeria

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz