niedziela, 20 sierpnia 2017

Ubutu-Heather Ellis

Znalezione obrazy dla zapytania Ubuntu-Heather Ellis
Tytuł:Ubutu
Autor:Heather Ellis
Wydawnictwo:Wydawnictwo Kobiece
ISBN:978-83-65749-07-6
Okładka:miękka
Liczba stron:462
Moja ocena:4/6

A gdyby zostawić wszystko i przejechać motocyklem Afrykę?

     Bywają momenty w życiu,że zmiany są nie odmownym elementem naszej egzystencji.Mając ustatkowane życie, brakuje nam poczucia smaku wolności.Czasami warto zostawić wszystko i postawić na jedną kartę.I tak było również z 28-letnią bohaterką "Ubuntu"
   Heather Ellis główna bohaterka powieści wiedzie spokojne życie,jednak w stonowanym życiu brakuje adrenaliny.Ellis wpada na pomysł ,by przemierzyć samotnie Afrykę motocyklem.Po przygotowaniu się do podróży zmierza się z trudami wyprawy.Czy Afryka pokocha ją tak samo,jak Heather?Czy kobieta jest w stanie sama przemierzyć cały kontynent?
      Książkę pochłonęłam podczas podróży z Wrocławia do Szczecina.Dość długo zwlekałam z przeczytaniem książki.Mimo chęci bałam się,że książka mnie rozczaruje.Książka sama w sobie napisana jest na faktach z życia bohaterki ,co podkręca ciekawość czytelnika.Autorka ukazała swoje najskrytsze myśli.Ukazała jak bardzo szybko można zachłysnąć się wolnością i w najmniej oczekiwanym momencie ponieść tego konsekwencje,które będą ciągły się do końca życia.W powieści jest dużo siły kobiecości i charakteru.Polecam serdecznie książkę.



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu


Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz