środa, 11 października 2017

Czasami kłamie-Alice Feeney

Znalezione obrazy dla zapytania Czasami kłamie-Alice Feeney
Tytuł:Czasami kłamie
Autor:Alice Feeney
Wydawnictwo:WAB
Okładka:miękka
Liczba stron:350
Moja ocena:4/6

1.Jestem w śpiączce.
2.Mój mąż już mnie nie kocha.
3.Czasami kłamię

   Mózg nasz jest wielką tajemnicą,to tej pory naukowo nic nie zostało potwierdzone odnośnie pacjentów w śpiączce.Jedynie możemy spekulować różne opinie stanu pacjenta.Czy pacjent w śpiączce nas słyszy?Czy jest świadoma.W głównej mierze o tym jest książka.
   Na początku książki jedynie co wiemy o bohaterce to,to że ma na imię Amber Reynolds i jest w śpiączce i jak uważa jej mąż nie kocha.Powieść jest napisana w dwóch odległych czasach.Amber przed śpiączką i w jej trakcie.
   Kobieta wiedzie normalne życie, choć dzieciństwo nie było idealne.Zawodowo Amber pracuję w telewizji ,jest prezenterką która dość dobrze radzi sobie w tej roli.Wszystko się zmienia w momencie,gdy bohaterka jest w śpiączce.Czuje,słyszy, jest świadoma wszystkiego, co dzieje się wokół niej,niestety nie jest w stanie otworzyć oczu.Jej życiu nic już nie grozi,jej stan stabilny.Pomimo tego stanu wie ,kto ją odwiedza,rozmawia czy dotyka.Wraca przeszłością do tego ,co było.Czy bohaterce uda się odtworzyć minione wydarzenia tuż przed wypadkiem?Kto jest winny jej wypadkowi?Zbieg okoliczności?Tego nie zdradzę zapraszam do sięgnięcia po książkę.
   Książka od pierwszych stron zapowiadała się dość dobrze i tak została aż,do finalnego zakończenia.Temat, jaki poruszyła bohaterka, jest bardzo ciekawy.Jestem pod ogromnym wrażeniem jak Alice Feeney wczuła się w emocje bohaterki w śpiączce.Dla mnie ulubionymi rozdziałami były te,w szpitalu gdzie Amber opowiadała o tym, co się w danym momencie u niej dzieje.
  Powieść urzekła mnie na tyle,że w stu procentach mogę ją Wam polecić.Książkę przeczytałam za w kilka godzin. Książka wciąga i zachęca.Polem serdecznie do zapoznania się z historią Amber.


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu

Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo WAB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz