wtorek, 20 marca 2018

Beata Pawlikowska-Jestem szczęśliwym singlem

Znalezione obrazy dla zapytania Beata Pawlikowska-Jestem szczęśliwym singlemTytuł:Jestem szczęśliwym singlem
Autor:Beata Pawlikowska
Wydawnictwo:Edipresse
ISBN:978-8117-315-5
Cena katalogowa:39,90
Ilość stron:478
Moja ocena:5/6



O miłości związkach i szczęściu

Stworzenie szczęśliwego związku na pozór nie jest takie proste,jakby mogło się wydawać.Miłość i życie z drugą połówką na samym początku związku bywa zwykle przyjemnym odczuciem.Kto z nas nie zna motyli w brzuchu i euforii na samą myśl o naszej sympatii.Kolejne etapy dla niektórych par nie są już wcale,tak łatwe a pary muszą się zmierzyć ze złym światopoglądem na pewne aspekty.

By zrozumieć bardziej swoją podświadomość i emocje,Beata Pawlikowska napisała poradnik,który ma pomóc nam zburzyć stereotypy. Zakorzenić myśli,które sprawią ,że nasz związek rozkwitnie na dobre.

Beata Pawlikowska w swoim podróżniczym życiu ma za sobą wiele związków i tych udanych i tych mniej szczęśliwych. Autorka zebrała wszystkie myśli i doświadczenia w jeden zbiór książkowy.W książce znajdziemy wiele odpowiedzi nużące każdą kobietę.

Jak radzić sobie z toksycznym związkiem?

Czy istnieje prawdziwa miłość?

Czy można uzależnić się od drugiej osoby?

wiele innych pytań ,które zbudują w czytelniku pewność siebie.Pozwolą spojrzeć na związek z innej perspektywy, zrozumieć toksyczność.

Książka trafiła do mnie w odpowiednim momencie.Książki Beaty Pawlikowskiej od zawsze trafiały do mojego serca ,z tą pozycją było tak samo.Książka wzbudza pozytywne emocje, otwiera drzwi myślowe,które dotąd były zamknięte.

Jestem szczęśliwym singlem ,została napisana w sposób ,jakby sama autorka siedziała naprzeciw mnie i próbowała dotrzeć do moich pozamykanych myśli.Gorąco poleca.Czas przy tej książce nie był czasem straconym.Jest to pozycja, do której się wraca.

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu




Znalezione obrazy dla zapytania edipresse logo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz