poniedziałek, 26 marca 2018

Żerca-Katarzyna Berenika Miszczuk

Znalezione obrazy dla zapytania Å»erca-Katarzyna Berenika MiszczukTytuł:Żerca.Trzeci tom bestsellerowego cyklu Kwiat paproci.
Autor:Katarzyna Berenika Miszczuk
Wydawca:Wab
ISBN-978-83-280-4463-0
Cena katalogowa:34,90 zł
Ilość stron:494
Moja ocena:5/6



Słowiański ślub,lato w rozkwicie i magia miłości.Czy uczennica szeptuchy przegna smutek ze swojego serca?



Trzeci i niestety ostatni tom cyklu paproci.Autorka już nie raz udowodniła,że potrafi pisać porywające powieści i stworzyć kreację postaci,które dla czytelnika będą ciekawe.

Po przeczytaniu drugiego tomu myślałam,że będzie to koniec historii.Byłam ciekawa ,co autorka jest jeszcze wstanie wymyślić ,w trzecim tomie ,gdyż w Noc Kupały zostało praktycznie wszystko zakończone.Na szczęście moje obawy były niepotrzebne.

Noc kupały nie było pozytywnym wydarzeniem dla Gosi.Jakby nie było dużo problemów na wieść 

Niespodziewanie, nadjeżdża zupełnie nowy Żerca. Witek zupełnie oczarowany płcią przeciwną uprzykrza życie Gosi.Czy nadejdzie czas,że bohaterka poczuję spokój na wsi i zacznie żyć normalnie?

Katarzyna Berenika Miszczuk zdecydowanie obaliła we mnie mit,że trylogię mogą być nudne i powinny się kończyć na pierwszym tomie.

Autorka nad nie zawodzi.Brawo dla niej!Autorka w trzeciej części również nie straciła charyzmy i potrafiła sprawdzić,że czytelnik bierze z powieści samą esencję z prawidłowego tworzenie historii i kierowanie bohaterów w nietuzinkowy sposób.Jestem pod ogromnym wrażeniem talentu autorki.Mam nadzieję,że będę miała jeszcze wiele okazji, by przeczytać kolejne publikacje Katarzyny Bereniki Miszczuk. Gorąco polecam!


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu

Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo WAB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz