piątek, 7 lutego 2014

RECENZJE LUTY 2014

Tytuł W dżungli życia Wydanie trzecie ,napisane na nowo.
Autor Beata Pawlikowska
Wydawca G+J Gruner + Jahr
Ilość stron 383
Rok wydania 2013


Czasem wydaje mi się ,że kiedy o czymś myślę ,o czymś marzę czegoś pragnę albo do czegoś dążę ,to stwarzam w kosmosie takie wirtualne naczynie ,do którego wpada kosmiczna energia i układa się z godnie z nim.

To znaczy ,że kiedy ja czegoś pragnę na tyle mocno ,żeby z moich myśli i pragnień utworzył się kosmiczny wazon ,to potem moje marzenia podtrzymują jego istnienie ,a on wciąga w siebie kosmos i w ten sposób marzenia się spełniają.

Moja recenzja .
Czy ja już mówiłam,że kocham książki Pani Beaty ?To mówię teraz KOCHAM.Książki Pani Beaty dają mi niezwykłego kopa do działania ,mnóstwo pozytywnej energii do spełniania marzeń .
To czego pragniesz musi byś stuprocentowo uczciwe .To musi być twoje pragnienie czyste,prawdziwe szczere ,dobre.Marzenie jest w tedy gdy o czymś  marzysz i do czego się uśmiechasz przez sen .Jeżeli o czymś marzymy musimy zachować to dla siebie gdyż opowiadanie o marzeniu kosmos odbiera to jako sygnał,że to już się stało .I wtedy wazon jeszcze nie pełny po prostu znika .

Książka składa się z 52 ciekawych rozdziałów plus kilka fajnych opowiadań .W dżungli życia to w jakimś stopniu biografia Pani Beaty opowiada o swojej ciężkiej drodze do bycia szczęśliwą osobą .Beata Pawlikowska opowiada o swoich uzależnieniach od alkoholu ,narkotyków czy anoreksji Opowiada również o pracy w radiu ,emigracji do Londynu ,pierwszym wyjeździe .

Książkę polecam dla wszystkich fanów Beaty Pawlikowskiej i nie tylko moja ocena to


                             

                                                                                6/6
                                                                                       




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz