środa, 12 lutego 2014

Wywiad z utalentowanym wokalistą Mateuszem Mijalem


Czy zależy ci na tym aby twoje piosenki były znane nie tylko w Polsce .


To jest chyba marzenie każdego artysty, aby jego piosenki były znane w innych krajach, oczywiście że chciałbym



W którym momencie swojego życia stwierdziłeś ,że chcesz być wokalistą .

To było w gimnazjum, gdzie miałem swój pierwszy występ przed kolegami, całym gronem nauczycieli, którzy obchodzili swoje święto, była szkoła muzyczna. Przygoda z zespołem Ich Troje, Dukat, Skangur, Chłopacy, a teraz kariera solowa.

Masz wielki talent, odkryłeś go sam czy przy czyjejś pomocy?

Od młodzieńczych lat muzykowałem, zauważył to mój nauczyciel muzyki z gimnazjum.

Jak spędzasz wolny czas, czy masz jakiś inne pasje oprócz muzyki?

Wolny czas, którego ostatnio jest bardzo mało staram się wykorzystać na spotkania ze znajomymi, ale także spędzam go z rodziną, staram się też rozwijać sportowo - poprzez grę w piłkę nożną.

Pracujesz obecnie nad kolejna piosenką ?

Moja piosenka we wtorek 12 lutego miała premierę, nosi ona tytuł "Zabijasz mnie" i jest dostępna już na moim kanale youtube.

Gdybyś miała okazję z kim nagrałbyś duet?
  

Bardzo lubię twórczość Rihanny, z której muzyką się bardzo utożsamiam i cenie ją. Duet? Rihanna, to taki mój wzór hehe           




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz