środa, 19 lutego 2014

Wywiad z piękną i utalentowaną wokalistką Olą Wróbel

 


  
Co sprawiło ,że zdecydowała  się Pani nagrać pierwszą piosenkę Hipnotyzuj mnie ? 
 
   Odkąd pamiętam zawsze lubiłam śpiewać,już jako mała dziewczynka
chodziłam na różnego rodzaju warsztaty muzyczne,później to marzenie
zaczęły wypierać inne bardziej praktyczne zajęcia ale moja pasja nadal
mi towarzyszyła.Jako nastolatka śpiewałam na imprezach okolicznościowych
m.in na zabawach karnawałowych i weselach wraz z zespołem mojego brata
który również jest muzykiem.Później śpiewałam już tylko dla siebie lub
w ulubionych klubach karaoke:-)  
 
Pracuję Pani obecnie nad kolejnym projektem muzycznym ? 
 
   Tak właśnie kończę pracę nad moją nową piosenką do której
zamierzam mniej więcej w kwietniu nagrać teledysk następnie chcę nagrać
kolejny do piosenki ''jak feniks'' której od kilku
miesięcy można już posłuchać w internecie:-) 
 
Od zawszę interesowała się Pani muzyką ,czy dopiero po współpracy z zespołem WEEKEND ?
 

  Współpraca z zespołem WEEKEND bardzo mi pomogła w realizacji moich
planów muzycznych nigdy tego nie ukrywałam,zdobyta popularność dzięki
udziałowi w teledysku ''Ona tańczy dla mnie'' pomogła
mi w pewien sposób ''zaistnieć''co niestety nie zawsze
było pozytywnie odbierane.Wychodzę jednak z założenia, że jeżeli los daje
nam szansę grzechem byłoby z niej nie skorzystać.Ja skorzystałam i dziś
nie żałuję tego kroku. Teraz koncentruję się na własnych projektach i
występuję już tylko w swoich teledyskach:-)

     Czy wszystkie teksty piosenek są Pani autorstwa ? 
 
    Nie nie wszystkie są mojego autorstwa.Kilka tekstów napisał mi
aranżer moich pierwszych piosenek Jacek ''Jaca''
Hoduń.Właśnie przypomniało mi się jak pisałam swoją
pierwszą  piosenkę ''Hipnotyzuj mnie''.Dokładnie
wiedziałam o czym chcę napisać ten utwór ale nie wiedziałam jak to ująć
w słowa żeby przekazać to o czym myślę.Efekt był dla mnie zadowalający
ponieważ dziś słuchając czasem tej piosenki utożsamiam  się z tym
tekstem.Pamiętam też dzień kiedy po raz pierwszy usłyszałam swoją
piosenkę  w klubie w którym się bawiłam, zagrał ją zaprzyjaźniony zemną Dj
  nigdy wcześniej nie czułam takiego stresu jak
w tamtej chwili,obserwowałam ludzi na sali i ich reakcję. 
Na szczęście była pozytywna bo fajnie się bawili:-)  
 
 
Gdzie w najbliższym czasie koncertuje Pani ? 
 
    Najbliższy koncert mam zaplanowany w ostatni weekend lutego w Nowym
Dworze Gdańskim.Bardzo lubię występy na żywo ponieważ to jest dla mnie
wspaniała lekcja kontaktu z publicznością,taki bezpośredni kontakt jest
dla mnie bardzo ważny a każdy kolejny występ to wyzwanie któremu staram
się sprostać jak najlepiej wraz z moimi wspaniałymi tancerkami które
towarzyszą mi na każdym koncercie. Chciałabym również wystąpić po raz
drugi na festiwalu w KOBYLNICY i w Ostródzie.Miałam okazje wystąpić tam w 
ubiegłym roku w konkursie dla debiutantów i to było dla mnie
wspaniale niezapomniane przeżycie:-)  
 
Czym zajmujesz się Pani oprócz tworzenia muzyki .
 
    Muzyka jest moją największą pasją w życiu i niezmiernie cieszę
się z faktu że praca daje mi tyle satysfakcji.Ale z zawodu jestem
nauczycielką...tak tak jednak od lat nie pracuję w zawodzie być może
kiedyś wrócę do swojego zajęcia zawsze mam jakąś alternatywę.Wychodzę
jednak z założenia ze praca powinna cieszyć człowieka nie zawsze niestety
mamy ten komfort ze robimy zawodowo to co sprawia nam przyjemność ale
zawsze do tego dążyłam,pracowałam w kilku zawodach i nie zawsze czułam się
spełniona.Wracając do teraźniejszości miałam przyjemność spróbowania
swoich sił w roli prezenterki od czasu do czasu zdarza mi się jeszcze
prowadzić jakieś imprezy okolicznościowe w charakterze konferansjerki i też
to lubię:-) Uwielbiam adrenalinę i wyzwania a taka praca mi właśnie tego
dostarcza Stres sztuka improwizacji towarzyszy mi na co dzień a to jest
piękne!!!
 
    
Korzystając z okazji chciałabym pozdrowić bardzo serdecznie wszystkich którzy odwiedzają 
bloga Angeliki i zapraszam w wolnej chwili do posłuchania moich piosenek
 może akurat przypadną Wam do gustu:-)Pamiętajcie kochani ze warto mieć 
marzenia i dążyć do ich spełnienia bo dopiero wtedy życie nabiera smaku .A
 każde marzenie poprzedzone ciężką pracą doprawione szczyptą 
determinacji i konsekwencji jest się w stanie spełnić Życzę Wam z całego
 serca powodzenia i przesyłam buziaki OLA WRÓBEL.
 
 
 
 
Serdecznie wszystkich zapraszam na fanpage Oli 
https://www.facebook.com/olawrobelofficial?sk=messages_inbox&action=read&tid=id.535048296516949 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz