poniedziałek, 1 grudnia 2014

PRECENZJA PRZEDPREMIEROWA LEA MICHELE PIĘKNA I AMBITNA

Piękna i ambitnaTytuł:Piękna i ambitna
Autor:Lea Michele
Data premiery:3.12.2014
Wydawca:Wydawnictwo Feeria
Okładka:miękka
Ilość stron:205
Cena okładkowa:37,90
Moja ocena:6/6 !




    
   Kiedy dostałam wiadomość od wydawnictwa Feeria z propozycją zrecenzować książki bez zastanowienia zgodziłam się.Byłam w stu procentach pewna,że ta książka będzie strzałem w dziesiątkę.I tak też było.Lea Michele jak pewnie większość osób znam z mojego ulubionego serialu "Glee"gdzie od 2009 roku Lea odgrywa rolę Rachel Berry. Michele jest również kojarzona jako partnerka aktora Coryma Monteithema ,który zmarł w 2013 roku w wieku 31 lat z powodu przedawkowania leków.
Kim jest jest ta ambitna piękność? 
 Lea Michele jest młodą amerykańską teatralną aktorką, dla której wzorcem do naśladowania od zawsze była piosenkarka i aktorka Barbra Streisant.Piękno,poczucie humoru,niezdarność to elementy,które ujęły Lee właśnie w Stresiant.Swoje poczynania aktorskie Lea zaczęła w wieku 9 lat grając rolę Cosette w musicalu "Les Misérables"zagrała również Shprintze i Chavę w musicalu "Skrzypek na dachu".Lea w 2014 roku wydala swoja pierwszą płytę "Louder".

       Człowiek jest interesujący tylko wtedy,gdy pozostaje w kontakcie z samym sobą.Nauczyłam się,że trzeba ufać sobie,być tym,kim się jest,i robić to,co się powinno,w taki sposób,jak trzeba.
                                                                                                      BARBRA STREISAND

O czym jest "Piękna i ambitna"?Lea w książce przede wszystkim dzieli się z czytelnikami jaką podróż przebyła, by być pełnowartościową i spełnioną kobietą.Jaką drogę musiała doświadczyć, by zachować w sobie równowagę psychiczną nie zapominając o tym co jest dla niej najważniejsze.Aktorka przybliża nam w dziesięciu rozdziałach jak zadbać o swój wygląd,jak ważne jest właściwe odżywianie,ćwiczenia fizyczne,a także dopasowane i skompletowane ubranie odpowiednie do naszej sylwetki, by czuć się dobrze z samą sobą.Lea wskazuję nam, na co powinniśmy zwracać szczególną uwagę przy dobieraniu odpowiedniego makijażu,fryzury na każdą okoliczność.Godne uwagi też fragmenty,w których Lea opisuję nam jak w domowym zaciszu relaksować się,w prosty i tani sposób zadbać o własne ciało.Aktorka pomaga nam wydobyć w nas pozytywne nawyki dla naszego zdrowia i wyglądu.Dla osób lubiących proste i smaczne dania również znajdą coś dla siebie.
Myślisz,że piękne dziewczyny zawsze będą w modzie?Nie powiedziałabym!Już całkiem niedługo wypadną z obiegu!Koniec!A wtedy przyjdzie moja kolej!
                                                                        FANNY BRICE,FUNN GRIL
"Piękna i Ambitna"skradła moje serce i na długo tam zapewne zagości.Jest to książka z niewielu poradników, do których będę wracać, gdy tylko zatęsknie za pysznymi potrawami,dobrze skomponowanymi ćwiczeniami, czy też pozytywną energią,która jest w Lei .Polecam poradnik dla dziewczyn,które pogubiły się w kobiecym,skomplikowanym świecie,które dzięki tej pozycji odnajdą lepszą wersje siebie nie upodabniając się do nikogo.Po przeczytaniu "Pięknej i Ambitnej"zapewne każda dziewczyna poczuję się wyjątkowo.Polecam serdecznie.

                                                                                

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu FEERIA.

                                                        

1 komentarz:

  1. Już u kogoś napisałam, że nie oglądałam ani jednego odcinka Glee, ale mimo wszystko książka nie jest dla mnie, nie lubię takich książek :/

    OdpowiedzUsuń