czwartek, 5 marca 2015

Daj mi więcej-Paulina Klepacz

Tytuł:Daj mi więcej
Autor:Paulina Klepacz
Wydawca:Wydawnictwo MUZA SA
Data premiery:4.03.2015
Cena katalogowa 39,90 zł
Okładka:miękka                                  
Moja ocena 5/6



       Powieść niepokojąca i intrygująca   jednocześnie-Jakub Żulczyk.




Paulina Klepacz ur.(1987)-absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim.Dziennikarka związana z magazynem "enter the ROOM". Specjalizuje się w tematyce związanej z seksualności i jej społecznymi wymiarami.Mieszkam i pracuję w Warszawie.

    Kiedy dostałam propozycję zrecenzowania tej książki zgodziłam się od razu tym bardziej iż jest to debiut literacki młodej dziewczyny.Powieść Pauliny Klepacz przedstawia historię Poli i Tomka,którzy nie potrafią odnaleźć się w dzisiejszym świecie gdzie nie ważne jest kim jesteś lecz ważne ile posiadasz.

    Pola i Tomek to młoda para wkraczają w dorosłe życie niedługo kończą studia.Obydwoje mają wielkie marzenia i wielkie ambicję na ich spełnienie.Bohaterowie żyją skromnie w małej niewygodnej kawalerce wszystkimi silami starają się przetrwać w Warszawie.Tomek jest osobą,która za wszelką cenę chcę odnieść sukces zawodowy gdy poznaje Emiliana Mościckiego wpływową osobę w mediach wszystko się zmienia.Dla kariery Tomek jest wstanie zrobić dosłownie wszystko...nawet wplątać się w romans z nieznanym mężczyzną.Co na to Pola,dla której Tomek jest całym światem?

  Powieść "Daj mi więcej"pokazuję jak wielkim ciężarem dla młodego człowieka jest odnalezienie się w świecie gdzie wzorem szczęśliwego życia jest zarabianie pieniędzy,romanse seks bez zobowiązań,który ma odtworzyć nam bramy do kariery zawodowej.Paulina Klepacz odzwierciedliła swoim "młodym okiem" walkę w wielkim mieście o swoje marzenia.

Czy jest to udany debiut?Zdecydowanie TAK i proszę o więcej....

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu MUZA SA.

 Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo MUZA SA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz