sobota, 24 czerwca 2017

Najsztub i Sumińska. O Polsce, strachu i kobietach

Znalezione obrazy dla zapytania Najsztub i Sumińska -Piotr Najsztub i Dorota Sumińska

Tytuł:Najsztub i Sumińska. O Polsce, strachu i kobietach
Autor:Piotr Najsztub i Dorota Sumińska
Wydawnictwo:Czarna Owca
ISBN:978-83-8015-680-7
Okładka:miękka
Liczba stron:163
Moja ocena:3/6




 


    Dziś przychodzę do Was z książką, która lekko odbiega od innych powieści.Ta pozycja wydawnicza to książka w formie wywiadu,a bardziej polega na luźniej rozmowie dwóch osób,które mają dość ekscentryczne podejście do ludzi i otaczającego świata.Co ciekawego wyniknie z rozmów tych dwóch postaci?
   Dorota Sumińska to dość znany weterynarz,dla której żadna zwierzęca istota nie mam żadnych tajemnic.Piotr Najsztub i tego Pana w książce bałam się najbardziej. Najsztub jest to postać,która nie przebiera w słowach i ma dość dziwne podejście do życia.
  Krótka książeczka od początku do samego końca opiera się na wywiadzie. Rzucane są tematy o życiu, rodzinie, mężczyznach itd. Tematy poruszane przez Najsztuba są poważne,a niekiedy sprawy te są przez niego odbierane wręcz ironicznie.W książce na pewno nie pojawiają się żadne ubarwienia,ale szara rzeczywistość.
   Książka zaciekawiła mnie samym duetem Najsztub i Sumińska.Niestety po przeczytaniu książki mam wrażenie,że ten duet jest dość nieudany.Każdy z nich żyje w innym świecie i ma inne postrzeganie świata. Momentami wgłębiając się w tekst, miałam wrażenie,że na siłę rzucane są tematy,które nie pasują do książki i to samych autorów.Ja jako czytelnik nie kupuję zupełnie tego duetu.
  Jeśli chodzi o Piotra Najsztuba, zawsze wzbudzał we mnie dziwne odczucia i to, w jaki sposób postrzega świat i jak o nim mówi.Mam wrażenie,że w każdym wątku szuka drugiego dna i sabotażu.Książka mnie niestety nie przekonała,ale to nie oznacza,że Wy nie możecie jej przeczytać. Zostawiam Wam decyzję.


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu

Znalezione obrazy dla zapytania czarna owca wydawnictwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz