niedziela, 25 czerwca 2017

Success and Change-Mateusz Grzesiak

Znalezione obrazy dla zapytania Success and Change-Mateusz Grzesiak

Tytuł:Success and Change
Autor:Mateusz Grzesiak
Wydawnictwo:SENSUS
ISBN:978-83-246-9655-0
Okładka:twarda
Liczba stron:237
Moja ocena:4/6




 
    Przychodzę do Was z kolejną książką tego autora.Poprzednia o relacjach personalnych zrobiła na mnie duże wrażenie i z chęcią sięgnęłam po kolejną.Czy ta pozycja wydawnicza równie mocno mnie oczarowała?Zapraszam do recenzji.
    By mieć pełne i spełnione życie składa się na to wiele czynników, o których w codziennych życiu zapominamy.Głównymi elementami kształtujące naszą osobowość to komunikacja i prawidłowe myślenie.Kiedy jeden z elementów jest używany nie w ten sposób,jak trzeba ,mogą pojawić się problemy mające wpływ na nasz rozwój i otoczenie.Z pomocą przychodzi do nas Mateusz Grzesiak ,który przedstawia czytelnika sprawne techniki,by móc popracować nad sobą.
 Samo przeczytanie książki w żaden sposób nic nie zmienia,by doszło do jakiekolwiek zmiany, potrzebna jest odpowiednia postawa i wejść w głębiej w swoją podświadomość.
Success and Change to poradnik,który ma na celu wyszkolić nasz umysł,by móc wykorzystać jego stuprocentowy potencjał.
  Kolejna książka Grzesiaka i kolejna sinusoida.U mnie z tym autorem jest tak,że co druga książka jest dla mnie godna uwagi.Książkę przeczytałam z ciekawością, aczkolwiek sądzę ,że jest w niej wiele powielanych faktów pojawiających się już we wcześniejszych książkach autora. Oczywiście nie skreślam z góry książki,ale bywały momenty, że chciałam pominąć kilka rozdziałów, ze względu na powielające się rzeczy.Jeśli na swoim koncie macie mało przeczytanych książek motywacyjnych to sądzę,że książka Was zaciekawi ,w innym przypadku możecie się zanudzić.



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu:


Znalezione obrazy dla zapytania sensus wydawnictwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz