niedziela, 16 lipca 2017

Chłopak, który o mnie walczył -Kirsty Moseley

Znalezione obrazy dla zapytania Chłopak, który o mnie walczył -Kirsty Moseley

Tytuł:Chłopak, który o mnie walczył
Autor:Kirsty Moseley
Wydawca:HarperCollins
ISBN:978-83-276-2951-7
Okładka:miękka
Liczba stron:334
Moja ocena:3/6


Kontynuacja losów Jamiego i Ellie-Bohaterów „Chłopaka,który chciał zacząć od nowa”

    Z piórek Kirsty Moseley miałam okazję się zapoznać, czytając powieść Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno.Książka była dość ciekawa,ale dość infantylna.Dość mocno się zraziłam,ale dałam drugą szansę tej autorce.Czy kolejne podejście do twórczości tej bohaterki będzie strzałem w dziesiątce?Powieść jest kontynuacją Chłopaka,który chciał zacząć od nowa. Zastanawiałam się mocno, czym nas teraz zaskoczy i jakie będą dalsze losy Jamiego i Ellie? 

   W pierwszej części poznajemy idealnie dopasowanych bohaterów,którzy walczą o sobie.Autorka ukazuję,że nigdy nie może być idealnie i zawsze musi nadejść moment, sprawiający wiele problemów.Jednak prawdziwe emocje te najbardziej ukryte mają to do siebie, iż pozostają na zawsze pomimo upływu czasu. Bohaterowie są odzwierciedleniem zaciętej walki o siebie.
   Czy faktycznie autorka mnie zaskoczyła? Niekoniecznie. Powieść jest dość ciekawa,ale jest wiele niedociągnięć ,co sprawia,że czytelnik może mieć uczucie, aby ją pozostawić i zapomnieć. Kolejnym minus to przewidywanie ruchów bohaterów,co sprawia,że autorka odbiera urok książce i jej tajemniczość.Książkę zdecydowanie bym poleciła młodzieży.Książka zawiera wiele wad, aczkolwiek zostawiam Wam moi czytelniczy wybór odnośnie jej przeczytania.



Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu HarperCollins Polska



Podobny obraz


 

1 komentarz:

  1. Popracuj nad interpunkcją trochę - spacje dajemy PO znaku interpunkcyjnym, chyba, że stawiamy myślnik (wtedy przed i po).
    Poza tym przeczytaj tekst przed publikacją ;) Gdy w tak krótkim poście pojawia się coś takiego: " dość ciekawa,ale dość infantylna.Dość mocno się zraziłam" ("dość" x3) to raczej nie zachęca do czytania. A tak łatwo to wyeliminować!

    OdpowiedzUsuń