poniedziałek, 3 lipca 2017

Psychologia zmiany -Mateusz Grzesiak

Podobny obraz

Tytuł:Psychologia zmiany
Autor:Mateusz Grzesiak
Wydawca:Sensus
ISBN:978-83-283-1363-7
Okładka:twarda
Liczba stron:300
Cena katalogowa:39,90 zł
Moja ocena:3/6

Najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem.

    Kolejna recenzja i kolejna przeczytana książka Mateusza Grzesiaka.W czerwcu miałam okazję przeczytać jego już trzy książki, co bardzo mnie cieszy.Jeśli chodzi o książki tego autora ,to jak już w poprzedniej recenzji wspominałam ,jest to sinusoida.
   Jeśli chodzi o całą książkę ,opiera się ona przede wszystkim people helper.Co to takiego?Jest to typowy pomagacz ludziom (coach),który ma na celu zmieniać perspektywy myślenia,w celu poprawienia swojego życia na różnych płaszczyznach.Dzięki tym narzędziom wszystko, co jest nieosiągalne ,stanie się proste i możliwe do realizacji.Jeśli masz chęć poczuć w sobie ogromny potencjał i poczuć własną pewność siebie zapewne książka Cię zachęci.
Jeśli chodzi o mnie ,książka tego autora znów średnio mnie zachęciła.W tej pozycji nie podobał mi się (po raz kolejny) zachwyt samego autora nad sobą.Narzędzia, na jakich opiera się książka ,nie są zbytnio odkrywcze ,a powielają się z poprzednimi książkami.
  Czy coś w tej pozycji wydawniczej mnie zainspirowało? Niekoniecznie.Jest to możliwe kwestia tego ,że czytam dużo takich książek i ciężko mnie zaskoczyć, aczkolwiek w żaden sposób nie można książki skreślać.Mateusz Grzesiak ma ogromną wiedzę, jak i doświadczenie i na swoim koncie wiele osób,którym pomógł.Jeśli wcześniejsze książki Grzesiaka Cię zainteresowały, pewnie z tą będzie podobnie.



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu


Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo sensus


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz